Bu Bir 23 Nisan Yazısıdır

Değişik bir çocuktum ben. Bir beyaz peçete, bir tükenmez kalem ile saatlerimi geçirebilirdim gıkımı çıkarmadan. Ya da eskinin kadife perdelerin püsküllü tutacakları olurdu, heh işte onlarla elime saç yapıp ellerimi konuştururdum ta ki birileri fark edip gülene kadar :(ev için perde bakarken gördüm hala satılıyor ya la onlar :/ )

Hayal dünyam da bir garipti; bazen uyku tutmazdı yatakta kendimi sirkte hayal ederdim yatağın ucundan aşağı sarkardım bu çemberden sarkan kızlar gibi. Ne kadar sarkabilirim diye denerken iyi ki kafa üstü düşmemişim (Ya da düştüm mü acaba?)

Ya bir gün bayılmak zorunda kalırsam bir yerlerde diye bayılma alıştırmaları yapardım. (Kesin düştüm!) Böyle yürürken evin içinde hop halının üzerine atardım kendimi. O alıştırmaların üzerine 20-21 sene geçmiştir hala bayılmaya ihtiyacım olmadı (emeklerim boşa mı gitti)

Toprağı kazardım sonra solucanları "özgür" bırakırdım. Toprağın altına yanlışlıkla girdiklerini düşünüyordum. Konuşurdum onlarla "bakın artık özgürsünüz" diye.

Komşumuz bana çok gülermiş, annemlere söylermiş; (solucanlarla konuşurken görmüşler midir?) toprak eleyeceğim diye elimde toprak eleği kendimi sallarmışım eleği değil! Tabi yukarıdan bakınca gerizekalı bir çocuk izlenimi vermiş olabilirim.

Kuşbaşı kebabı (aka. şiş kebap) kuşun başı diye yemezdim.

Karanlıktan çok korkardım. Dım? Hı hı evet di'li geçmiş zaman. Gece uykudan tuvaletten kalkmak işkenceydi benim için. Duvarlara yapışarak ya da halıda sürünerek giderdim biraz sonra da depar atardım. Koşarken annemleri uyandırmışlığım vardır.

Of hepsini yazmayayım valla ya bu kadarını bilmeniz bile yetmeli bence.

Yetmedi mi?

Tamam o zaman en bombası geliyor. Hazır mısın?

TRT'de gösterilen 23 Nisan kutlamaları BENİM için yapılıyor sanıyordum. Herkes salonda doğum günümü kutlarken, oturma odasına koşar televizyonu açar, izlerdim gösterileri (saygılı çocukmuşum, bana yapılıyor ya nasıl izlemem ayıp değil mi?). "Kızımın doğum gününü tüm dünya kutluyor." diye gazı veren ebeveynlere hiç suç bulmayın ama direk Merve'ye yardırın tamam tamam.

Bu 23 nisan olayı nasıl bilinçaltıma işlediyse arkadaşım 10 (yazıyla ON) yaşında bir kızla "23 nisan benim doğum günüm, senin doğum günün olamaz imkansız, yanlış yazdırmışlar git annene sor" diyerek kavga etmiştim.

Normal, sıradan bir çocukluk işte. Değil mi?

Neyse sen onu bunu boşver sayemde yarın TATİL, hadi yine iyisin.

Rica ederim canım 



Yorumlar

  1. merhaba blogunuzun yenı takıpcısıyım blogum da cekılsım var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Sayende tatil yapiyoruz ya.. iyiki dogdun dostum:)
    Ayrica cocuklugun en az buyuklugun kadar sevimliymis:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "kirpi yavrusunu" hesabı canım benim ♥♥ tatilimiz de çok hareketliydi değil mi hahaha

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook