Kraft Kağıdı ile Hediye Paketleme

Böylesine basit ve keyifli bir ıvır zıvır işi sizden saklayamazdım. Yapar yapmaz bir bardak vanilyalı çay hazırladım kendime, geçtim masaya iki satır yazmaya koyuldum.



Benim için hediye almanın en keyifli kısmı onu paketlemek. Hediyeleri alırken aklımda paketlemeye başlıyorum. Ufacık hediyeleri bile anlamlı kılıyor böyle minik detaylar.

Kraft kağıdı Pinterest ile hayatımıza girdiğinden beri de şekilden şekile soktum. Bu fikir ise, yıldızı çok seven bir arkadaşım için istediğim gibi yıldızlı paket bulamayınca kendim boyayarak yaptığım zaman doğmuştu. Bu sene de benzer bir şeyler yapmak istedim. Kraft kağıdı da beni boya beni boya diye çağırıyor insanı resmen. Çizim yeteneğimin anaokul seviyesinde olduğunu düşünürsek bence herkes harika şeyler çıkarabilir ortaya! Yazın, çizin, yapıştırın, boyayın; hatta patates baskısı yapın!










Keşke biraz yetenekli olsaydım neyse benim de ilhamım var napalım :)

İlhamınız ve hediyeleriniz bol olsun bu yılbaşında 🎄🎅💓

Yorumlar

  1. özenli yapılan herşeyde olduğu gibi bu paketlemelerde harika olmuş,
    emeğine sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <3 Evet böyle kendinden bir şeyler katınca daha da anlamlı oluyor. Mutlu sağlıklı keyifli bir yıl diliyorum sana ve ailene sevgili Sebuş!

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook