Geri Dönüşüm - Washi Tape (Desenli Bant) Fikirleri Vol. 1




Kavanozları değerlendirmenin suyunu çıkarmış bulunuyorum. Burada ve burada bahsettiğim gibi fikirler derya deniz. Ama buradakilerden farklı olarak; ibeking.com'dan (bu alışverişimi en kısa zamanda paylaşıcam sizinle) aldığım washi tape (desenli bant) ile evde sürekli ısrarla biriktirmekte olduğum kavanozları yenileme işine giriştim. Washi diyince akıla yıkanabilirmiş gibi geliyor ama hayır değil :) Sık yıkayamayacağım için daha çok kuru gıdaları, bakliyatları koymak için bu fikri uyguladım.



Elime bu desenli bantlar geçince aklımdaki bir kaç fikir daha geldi ve o sırada manyaklaştığımı hissettim. Önümdeki her şeyi bantlayasım geldi bir kaç saniyeliğine de olsa. (bkz: dantel çılgınlığı) Bir kutu ve tealight mumları da kötü emellerime alet ettim :)

En basiti tealight mumları yenilemekti, etrafında bantı bir tur döndür hop bitti :)

Hediye gelen fincanların kutusunu bir gün değerlendireceğimi bilerek atmaya kıyamadım tabiki de.- Ev çöp ev olacak yakında :( 











Öncelikle kavanozlarla ilgili ufak bilgi vermek istiyorum. Herhangi bir şey yapmadan önce, 1 gün su ve bulaşık deterjanı dolu derin bir leğende ya da kapta bekletin, hem kokularından arınsınlar hem de yapışkan etiketlerinden kurtulsunlar. Bu işlemden sonra hala titizleniyorsanız bir kere de bulaşık makinesinde yıkayabilirsiniz. Kurumuş, kokusundan arınmış kapak ve kavanozlarınızı istediğini şekilde yenilemeye başlayabilirsiniz. Ben kapaklardan başladım çünkü genelde kapatamadığım yazılar etiketler kapaklarda mevcut.







Kapatamadığım yazılar için, önce koyu renkli paket bantı ile kapladıktan sonra desenli bantı uyguladım





Çok da güzel pek de güzel :)


Bakalım ileride bu washi tapelerimle neler yapacağım. Beni izlemeye devam edin :)

Mutlu haftasonları

Merve





Yorumlar

  1. Harika olmuş, emeğinize sağlık. Renkli tealightlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) minicik bantla çok şirin olmuşlar değil mi ? :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook