Piece of Birthday




Piece of cake'im bugün 1 yılını tamamlamış. Çalışırken birden dank etti  geçen sene şubat değil miydi ilk yazıyı yazdığımda diye. Hemen baktım evet 3 şubatta ilk yazıyı yazmışım. Biraz dalgınlığıma geldi güzel bir kutlama yazısı yazamadım. Kusura bakma piece of cake'im. Zaten özel günlerde çuvallarım genelde. Telafi edeceğim söz. 


Instagramda yemek fotoğrafları paylaşırken arkadaşlarımın artık bir blog aç Merve demeleri üzerine gaza gelip açtığım blogum ile uğraştıkça, kafa dağıttıkça iyi ki açmışım diyorum. 

Sedefim de cesaret vermişti. "Hiç bilemedin tarifleri toplayacağın bir yer olacak, hatıra bile olur " demişti. Kendim için açmıştım zaten, belirli bir amacım yoktu açarken. Ama keşfedilince, yorum yazılınca sevinir oldum haliyle. İnsan bir şeylere emek verince ve takdir edilince hoşuna gidiyor. 

Daha nice yazılarım olsun, 2. 3. 4. senelerini kutlarım piece of cake'imin umarım.

Sevgilerle

Merve 





Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook