İlham Perisi - Fikir Çok Enerji Yok

Hasret gidermek, enerji toplamak.... Onun bir kere olsun gülebildiğini gördüğüm bir haftasonuydu bu haftasonu. İnan hiç bir sitede, hiç bir kitapta öyle bir ilham yok benim için şu an.

Evet abim Ankara'daydı bu haftasonu... İyi ki geldi ♥  

İlham perileri de geldi akabinde. Bahar etkisi midir nedir enerji sıfır ama... Buraya yazıyorum ki bu fikirleri, sırf yazdığım için yapmak zorunda kalayım :)

Kitap aldığım internet sitelerinin kitap ayracı göndermemelerinden sürekli şikayet ederim. Şimdi düşündüm ince uzun kağıt için neden tribe giriyorum ki? 







Yaparım bence. Sence?

Diğer ilham perim de azıcık deli işi ya. Lafı dolandırmak istemiyorum, şöyle ki bizim hala bir fotoğraf albümümüz yok. Dijital bir sürü fotoğraf var, çerçevelerde de var. Gerçi bir saniye evlenmeden önce beğendiğim fotoğrafları çıkarttığım ve oluşturduğum ufak bir albüm var sanırım. Mustafa'nın böyle bir albümün varlığından bile haberi yoktur eminim, ben bile unutmuşum baksana. (Evet düğün albümümüz de yok. Zaten düğün fotoğraflarımızı abim çekmişti. Ailede böyle bir yetenek varken, gereksiz bir harcama yapmaya lüzum görmedim) Neyse ben 2 senedir TEK renk, yazısız fotoğraf albümü bulamamaktan (bunun bir kısmı boşverip bakmadığım zamanlardı) yakınıyordum. Sonunda buldum. (Beğendik mağazasında buldum, arayanlara da fikir olsun.) Süsleyip püsleyeceğim zevkime göre. Bakalım aklımdakini yapabilecek miyim? 




Bunu da yaparım ben ya. Yaparım değil mi? (Olan en sevdiğim sweatshirtüme olacak :/ )



Hobi köşemin daha düzenli olması için bunlardan lazım, çikolat bana öğretmişti nasıl sepet yapılacağını. Bakalım yapabilecek miyim?



Her şeyi yapıp yapamayacağımı sordum farkındayım ama yeteneğimi sorgulamıyorum, enerjime güvenemiyorum.

Çiçekler böcekler tra la la la...



Bahar yorgunluğunu sizden uzak olsun!

Ülkemiz için bizler için GÜNEŞLİ AYDINLIK günler diliyorum 

Not: Fotoğrafların kaynakları için üzerine tıklayın.

Yorumlar

  1. Ayraç tasarımlarını çok beğendim ben de yapıcam çünkü aldığım kitapların arasından ayraç çıkmamasına ben de kıl oluyorum. Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeller, en kısa zamanda ben de yaptıklarımı paylaşacağım :) Ayraç vermeyen kitapçılara inat onlarca ayracım olacak :))
      Mutlu haftasonları ♥

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook