Piece Of Instagram - Bu aralar


Bütün engellere rağmen




gülümsemeye çalışıyorum. 


Yeni kimonolor ile tatile hazırlanıyorum.


Sanat atölyelerinin camında hayallere dalıp, 5 dakika sonra kendimi Autocad'e bakarken buluyorum.


Yine de ufak tefek keyiflerle günümü aydın başlatıyorum. 





ve




ve (tabi caanım Sia'sız olmaz)




dinliyorum.

Ve farkındayım yazmayınca sanki hiç kitap okumuyor ya da yemek yapmıyorum gibi geliyor değil mi? 

Ramazan dolayısı ile geceden ertesi güne yapılan yemeklerim o yorgunlukla sevdiğim kısımlarını not alamadan okurken uyuya kaldığım kitaplarım var. 

Neyse tatil gelsin OMMMM 

Yorumlar

  1. daha çok yaz benim gibi yeni okuyanların eski yazılarını bitirmek üzere. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım tabi, enerji ve zaman oldukça yazarım :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook