Favoriler - Patilerin Gücü Adına

Sizinle bizim ofisin bahçesindeki dostlarımızdan en pembe burunlusunu tanıştırmak istiyorum. Kendisinin adı Robin. Robin başlarda çok çekingendi ama şu an bizleri gördüğü anda kendini yere atıp göbeğini açacak kadar ısındık birbirimize. Daha baskın karakter olan Batman'in net bir fotoğrafını bulamadım. Pembe burunlumla idare edin artık.


Cansu tam bir kedi annesi oldu zaten. Mahallenin kedileri onu görünce şekilden şekile giriyorlar. Çok güzel bir sevgi gerçekten çok başka. Peki biz sevmek dışında neler yapıyoruz? 

Dostluk Maması: 
Migroslarda satılan dostluk mamaları sadece 1 tl, yani sabah aldığınız simit kadar. Sizin için küçük onlar için büyük bir adım oluyor. Hatta 1-10 Ekim arası tüm mamalarda %50 indirim olacak diye bir şey paylaşılmıştı sosyal medyada ama bilgi kirliliği çok, bundan emin olamadım. 

Getir - Mama Gönder:
Henüz sadece İstanbul'a gönderim yapan Getir uygulamasının 3 Ekim 23:59'a kadar devam edecek olan Mama Gönder seçeneği ile barınaktaki bir dostumuzun 3 günlük yemeğini karşılayacak. Yapmanız gereken tek şey uygulamayı indirip, üye olduktan sonra "Mama Gönder" e tıklamanız. 

 Cermodern - Pati Rock:



3 Ekim Cumartesi günü CerModern'de düzenlenen pati dostu etkinlikten elde edilen gelir sokak hayvanlarının giderleri için kullanılacakmış. Etkinliğe yardım amaçlı olarak mama getirilmemesi
özellikle rica edilmiş.

Minik dostlarımızı sadece bu hafta değil, her hafta hatırlayalım, tabi bu özel haftada da elimizden geldiğince paylaşalım ve yardımlaşalım 

Yorumlar

  1. Merhaba !
    Blogunu tesadüfen keşfettim ve çok beğendim.
    Ayman Şanlıtürk'ün abin olduğunu okuyunca da çok şaşırdım, kendisini uzun zamandır İnstagramda takip ediyorum.
    Sevgiler
    Gonca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gonca :) Beğenmene çok sevindim bir süredir ben takipçindim blog üzerinden. Harika şeyler yapıyorsun! Abi-kardeş güzel tesadüflerle çıkmışız karşına ne güzel oldu. Hoşgeldin :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook