Ajanda - Ocak

Hala tam tat alamıyorum ve kokular da kesik kesik geliyor burnuma. Nasıl bir şeymiş bu hastalık? Yeni tarifler deneyene kadar bol bol gevezelik yaparım buralarda diyorum. Olur değil mi?
Ocak ayı için çok araştırma yapamadım. Dışarı dahi çıkamadığım 10 koca günüm oldu. O yüzden elimde broşürler yok. Etkinliklerin çoğundan bihaberim. Varsa duyduğunuz, bildiğiniz benimle de paylaşın lütfen :)

ATO Congresium - 10. Ankara Kitap Fuarı

Yazarlar, söyleşiler ve kitap kokusu birarada olunca harika olur. Umarım güzel bir organizasyon olur. Şey fuarların ücretsiz olması gerektiğini bir tek ben mi düşünüyorum?



Küçük Tiyatro - Neşe Dert Aşk

Zor bilet bulmamıza rağmen, ben yine de beklentimi çok düşük tutarak gitmiştim. Başlarken enerji nasıl yükselecek diye bekliyor insan, ama sonrasında bitmesin istiyorsunuz. Çok çok keyifli, bol gözyaşlı ... Büyük usta Neşet Ertaş'ın hayatından kesitleri izlemek hatta sadece türkülerini dinlemek için dahi gidebilirsiniz. 


Ne kadar az türkü dinliyormuşum diye kendime de arada kızdım. Bir ara ellerimi şıklatıp gerdan kırdığımı hatırlıyorum! 19-30 Ocak arası bir kaç gün hariç gösterimde olacak. Umarım tükenmeden bilet bulabilirsiniz. Küçük Tiyatro'nun da mimarisine aşık olmadan dönmeyin ama.


Akün Sahnesi - Hayvan Çiftliği

George Orwell'in aynı isimli kitabından uyarlanmış oyun için heyecanlıyım. Kitabını almayı hep ertelemiştim ama oyunu izlesem bile yine de okurum diye düşünüyorum. Kitabın yeri hep ayrı oluyor çünkü. Umarım bilet buluruz. Bu da sezonun diğer popüler oyunlarından, 19-24 Ocak arası gösterimler var. İlk günlerinki şimdiden tükenmiş ama bakalım artık :)



Hastalıkla başlayan Ocak ayı için şimdilik planlar bu kadar :) Gözüme bir şeyler çarparsa ekleme yapacağım.

Sağlıklı ve keyifli bir ay diliyorum hepimiz için 

Yorumlar

  1. Merve'ciim, çok geçmiş olsun, bu ara çok fazla hastalık duyuyorum, dikkat et kendine...
    Bu arada hayvan çiftliği kitabına hayranım, oyununa da yıllar önce okulumla gitmiştik, yine Akün'deydi. Çok keyif aldığımızı hatırlıyorum, umarım bilet bulabilirsiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özge'cim. Aynen ailecek vurdu hepimizi. Dikkat etmek lazım. Oyun için daha da heyecanlandım şimdi :) Bakalım umarım gidebiliriz.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun!
    Kitap fuarlarının tadı bambaşka oluyor, iyi eğlenceler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meriç :) Kitap fuarlarının keyfi ayrı hakikaten. Mutlu haftalar şimdiden :)

      Sil
  3. Fuarların ücretsiz olmasını bende düşünüyorum :) Bide bize gelirsen ben sana organizasyon falan yaparım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O organizasyonu nasıl iple çekiyorum öyle böyle değil. Düzelsin şu havalar inşallah ilk hedefimiz Çanakkale ileri diye koşarak gelcez :) Canımsın ♥

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçmiş olsun diyeyim, bu arada yazına bayıldım. şehirde ne var ne yok paylaşmak aslında süper bir fikir. bu ay bir de nihat sırdar geldi Ankara'ya, yazını daha önce görseydim yazardım, daha çok blog okumam gerek sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gözüme çarpanları toparlayıp buraya yazmak çok keyifli olmaya başladı. Umarım sürdürebilirim bu seriyi. Genelde niyetlenip bırakılan diyetler gibi muamele görüyor bu serilerim ama bakalım :) Geç olsun güç olmasın hoş geldin bu arada :) Umarım daha bir çok yazıda buluşuruz!

      Sil
  6. Bir de şu güzel kitap fotoğraflarını, blogunu yakından göreyim dedim, çok da sevdim! Ben tam 3 haftadır ağır bir griple uğraşıyorum, aynen söylediğin gibi tüm tatlar ve kokular kayboldu. Bu hafta ise artık grip değil bronşit ve sinüzit olduğumu öğrendim, neyse ki onlara yönelik tedaviyle başladım toparlamaya. Sana çok geçmiş olsun, eğer senin de durumun gereğinden fazla uzadıysa, lütfen bir doktora görün, fena süründürüyor bu meret :) Türkü dinlemek, keşfetmek konusunda ne kadar da katıldım sana. Dinlemem, aylarca aklıma gelmez, sonra bir ruh hali gelir, saati gelir ve anlarım bir Neşet Ertaş türküsünü, derinliğini ve duygusunu. Bu pek çok şey için böyle sanırım, uygun bir ruh halinde asıl anlamını kazanıyor her şey. Seni ve blogunu tanıdığıma pek memnun oldum, sevgiyle ve sağlıkla! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ettin Eylül gelerek. Yorumlarınla cuma akşamım daha da keyiflendi bak. Beni 2-3 hafta süründürdükten sonra gitti kendisi ama korkuyorum havalar tırt, insanlar aksırıyor tıksırıyor her an hasta olabilirim diye paranoyası kaldı bende. Sinüzit fena bir şey ya. Kronikleşmeye ramak kalmış türünden mevcut bende. İnsanın yaşam kalitesini düşürüyor net.
      Her şeyin zamanı var dedikleri o sanırım. Bir şarkının, bir filmin, bir kitabın zamanı oluyor insanın hayatında.
      İnan ben de çok memnun oldum yollarımız kesiştiği için! Kucak dolusu sevgimi gönderiyorum sana!

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook