Duvar ♥

Duvar-çivi-çekiç 3'lüsü bize biraz uzak kavramlardı. Ultra anlayışsız bir ev sahibi ile geçen 3.5 sene sonuncunda, kendi evimize (daha önemlisi kendi duvarlarımıza) taşınacağız bir kaç ay içerisinde. Gözümün önünde Pinterest sayfaları ile uykuya dalıyorum. Maymun iştahım hepsini yapmam gerektiğini söylüyor. Her duvara ayrı konsept :) Yok yok seçeceğim aralarından ama biraz zor olacak sanki. Kararsızlığıma hak vereceksiniz bence.























Evet Merve yavaşça o laptopu elinden bırak ve uyu artık. Var mı peki sizlerin gözüne çarpan orjinal fikirler? Kararsızlığıma kararsızlık katmanızı çok isterim :)

Havaya rağmen pozitif bir haftasonu olsun !

* Görsellerin kaynağına ulaşmak üzerine tıklayın.

Yorumlar

  1. Evet var benim duvarlar. :P :) Çok güzel olacak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük ilham kaynağım günaydııın :) Senin duvarların replikasını yapcam Ankara'da :)) İnşallah çok güzel olacak enerjimizle. Keyifli bir haftasonu olsun canım.

      Sil
  2. İşini kolaylaştıramayacağım çünkü ben yukarıdakilerin hepsini seçiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksız değilim yani evet :)) Nolur hepsini yapsak sanki?

      Sil
  3. Ahh ah pinterest artık hepimizin kabusu olacak. Girince çıkılmıyor, hepsi yapılacaklar arasına kaydediliyor. Bence en ama en güzeli ilk fotoğraf olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk fotoğraftakine benziyor benim konsol da ona çok gitti aklım. Rüya mı kabus mu belli değil hakikaten bu Pinterest :)

      Sil
  4. İşte en sevdiğim konu, Pinterest'ten ev bakıp hayal kurmak :) Ben en çok irili-ufaklı çerçevelerde resimleri seviyorum, bir duvarım çeşitli ressamlardan topladığım resimlerle dolu olsun istiyorum, ama henüz 2 yıldır kendi evimizdeyiz ve hala bir duvar seçemedim! Bir başka duvarı ise, sahaflardan aldığım eski el boyaması afişlerle doldurdum, oraya bir de eski dünya haritası gelecek, hep arıyorum. Bütün görsellere ama en çok kaktüslülere bayıldım, benim kaktüslerim de salonda üç ayrı sehpada ve balkonda, her yeri güzelleştiriyorlar. Yeni evin tüm hayallerini gerçek yapsın, bol huzur ve keyif versin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orta dünya haritası benim listemde :) Bir de kartpostal koleksiyonumu asabilirim bir köşeye. Kaktüsler ayrı güzeller ya kesinlikle. Sayılarını artırcam. Tamamlarsan o duvarı bizle de paylaş olur mu? Ne güzel söylemişsin huzur ve keyif olmadan hiç bir şeyin anlamı yok, en güzelinden günler bizim olsun.

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzellermiş çok büyük kararsızlık aşaması gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Değil mi? Hangisi olursa olsun güzel olacak ama. Yani inşallah :)

      Sil
  6. En sondaki ahşap dergilikli olan benim de planlarım arasında! Nasıl güzel bir görüntüdür... <3 Zamanı gelince neler yapacağını merakla bekliyorum, onu da paylaş olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tam bir keyif köşesi olmuş. Evet tüm aşamaları kaydetmek niyetim. Umarım burada da paylaşacak güzel şeyler yaparım :)

      Sil
  7. Merveeeeee şu olsun bu olsun diyemeyeceğim çünkü hepsine bayıldım yaa. Sen hepsini yap kuzum . Şu püsküllü olan çok hoşuma gitti ama sonra yaşlı ve titiz teyzeler gibi ' o çok toz tutar nasıl temizlenir' dedim . Bide kart şeysi var ya ona bayıldım . geçtiğimiz aylarda mahalle arasında bir kırtasiye kapının önüne çöp diye çıkarmıştı şu dönen kartpostallıklardan . valla içim gitti eşimden korkmasam gidip isterdim . Ama onu eve getirdiğim an bize yer kalmadı diye beni ve o kartlığı kapıya bırakırdı :)) Ahh kısacası her şey , evinde ki her ayrıntı çok içine sinsin , her baktığında seni mutlu etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla taşınırken ne çöp çıkıcak beni de kapının önüne koyabilir bazı arkadaşlar :D Hepsi harika değil mi? Ortaya karışık bir şeyler yapacağım artık :) Becerirsek. Canım benim dileklerin bana nasıl enerji verir hep. İyi ki varsın Serram!

      Sil
  8. Haha çivi çekiç maalesef bizden de çok uzak objeler, çünkü herşeyden önce bir beceriksizlik var, kabul ediyorum. Neyi assak yamuk oluyor, veya bazı objeleri asmanın metodunu bilmiyoruz (tabak gibi) :D

    Fakat bu fotoğrafların hepsi müthiş ve bazı fikirleri çalacağım gibi görünüyor!

    Pinterest bu arada gerçekten müthiş - kusursuz fotoğrafları kaydedip hayran kalmak ve bunları hayata geçirmek arasında daha hızlı bir geçiş yapabilsek süper olacak tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl kusursuzlar hakikaten bizde olmayan o sanırım. Bizde dağınıklık bizde tezatlık :) İşte buna en yakın durumu yakalamak amacım ileride :)) Çivi&çekiç ikilisini kanka yapacağım kendime. Ne bulursam asacağım ilk etapta :D

      Sil
  9. Mervecim hepsi birbirinden güzel...Ama ben son fotoğraf da ki rafları çocuk odasında daha güzel olur diye düşündüm...:))) Ne dersin...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz ablacım aynen çok güzeller. Evet neden olmasın sizin için kullanım amacı öyle daha mantıklı. Mutlu haftalar :)

      Sil
  10. Ben ferforje aksesuarlara taktım kafayı bu aralar mesela fikir olabilir belki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahşap raflar oluyor ya ferforje kenarlı, balkon için olabilir öyle şeyler diye düşünmüştüm :) Bakalım hangisine karar vereceğim :))

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook