Evde ♥




Bu pazar ne yaparızı bile konuşmadık çünkü tek seçenek vardı kafamızda. Evde oturup sonuçları izlemek. Dün market alışverişi yapıp sanki ertesi gün savaş çıkacakmış gibi hazırlığa giriştik.

Sabah uyanınca saatin  9 buçuk olduğunu görünce panikledim. Erken gidince daha etkili olacak oyumuz sanki. Meğer akıllı telefonun azizliğine uğramışım. Çok kalabalık olmadan oyumuzu verdik geldik. Of haydi hayırlısı.



Tığ işi sepetimi bitirdim. Burada bir örneğini bulabilirsiniz :)









Sepetin ağzını kıvırmadan önce kurdele geçirdim, fiyonk da yaptım.


Uzun süredir pazar günü evde değildim sanırım. Kendimi evi kurcalarken, toz alırken, örtü değiştirirken buldum. Mustafa'nın anlam veremediği kuru çiçeklerim bunlar :) Bu potporilerini çok severim, kokusu eskisi gibi değil tabi ama hala güzeller. Bir buket rengarenk mis gibi bahar çiçeklerinin yerini tutamaz tabi. (Mesaj alındı mı acaba?)







Sonuçları izlerken çay-çekirdek yapmaktı planımız ama nedense tatlı bir şeyler de olmalı diye düşünüp fıstık krokan yaptım. Çok basitmiş yapımı meğerse, damak tadınıza göre tuzsuz fıstık, şeker ve susamı bir tavada kavuruyorsunuz. Yapışmaya başlayınca biraz daha kavurup, bir folyonun üzerine soğuması için alıyorsunuz. Sertleştikten sonra elinizle kırarak lezzetli krokanlarınızı servis ediyorsunuz.






Hadi bakalım açıklanıyor sonuçlar. Açalım TV'leri.

Güzel bir hafta olsun 



Yorumlar

  1. Tığ işi sepet çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sabredersem bir boy daha yapacağım.

      Mutlu Haftalar

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook