I Need More Space - Converse Yenileme

Converse'lerimden ayrılamıyorum, atamıyorum, veremiyorum. Giymesem de evde tutuyorum :/ Buna bir son vermem gerektiği zaman, en iyi durumdaki Converse ayakkabımı ayırdım, diğerlerini bir güzel paketledim. Biricik Pinterest'ciğimde "DIY converse" diye aratınca "galaxy shoes" kategorisini görünce kesin yapcam diye aldım listeye. Çok giyeceğim eskiyecek diye korkmaya başladım bile bitirince :)  "I need more space" diyen canım abime   ithaf ediyorum bu çalışmayı, zira hayatıma converse'leri sokan insandır kendisi :)








Malzemeler:
  • Eski bez ayakkabınız
  • Mor, mavi, pembe, beyaz akrilik boya
  • Sünger 
  • Eski diş fırçası 
  • Toplu iğne
  • Kağıt tabak ya da palet
  • Büyük bant
Ayakkabınızın temiz ve kuru olması önemli. Ayakkabının boyamak istemediğiniz yerlerini bantlayarak boyarken daha rahat olabilirsiniz. Palete ya da bir kağıt tabağa boyalardan birer miktar sıkın. (Beyazı ortaya sıkın ki her renkten koyulu açıklı bir galaksi yapabilin.) Sonra iki ayakkabıyı da önüme koydum aynı işlemleri simetrik olarak yapmaya çalıştım, fabrikasyon değil tabi ama el işi de olsa bir bütünlük olsun istedim.

Ayakkabılar temiz bakmayın çıkaramadığım lekelere :)
Elde etmeye çalışacağımız galakside bol mor ve lacivert aralarda pembeler beyazlar olacak ve son olarak eklediğimiz yıldızlar olacak.



Önce lacivert ve mor ile bir temel renk oluşturdum. Beyaz, lila (mor+beyaz), pembe ve bebek mavisi (mavi+beyaz) ile galaksi tonlarını elde etmeye çalıştım. Bu kısım biraz sizin zevkinize kalmış. Ben mor ağırlıklı bir galaxy istedim :)



Sünger boya ile renk geçişlerinizi yumuşatın. Beyaz boya ile yer yer aydınlık kısımlar oluşturabilirsiniz.






İzlediğim videolarda yıldız için beyaz boyayı ayakkabıya diş fırçasının üzerinde elle boyayı sıçratıyorlardı. Ben beceremedim onunla sıçratmayı, arada güzel sıçrayan yerler oldu ama ben yıldızları toplu iğne başı ile yaptım. Bir kaç tane de fazla parlak ve büyük yıldızı ekledim. Süngerin üzerinde kalan boyalarla da ipleri boyadım.




Evet paçalarımı kesmem lazım, üşengeçlikten işte :/



Henüz verniklemediğim için yağmursuz havalarda giyeceğim bir süre :) Dayanamadım bugün yağışlı olabilme ihtimaline karşı attım çantaya yanımda getirdim ofise :)

Bu arada fotoğrafları çeken Cansu'ma çok teşekkür ederim 

Pelin de "bir gri ayakkabım var benim de boyar mısın?" dedi. Oh benden mutlusu yok.

Hava yağmurlu bu haftasonu ama olsun, evde vakit geçirmenin de tadını çıkaralım, yeni projelere gömülelim.

Mutlu haftasonları 

Yorumlar

  1. İnanılmaz. Bir kere bu ayakkabı tavrı ve tarzıyla bir tek sende var ne tatlı. Üzerindeki emek de cabası, çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok severek giydim gerçekten, bana özel olması da ayrı güzel evet :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook