May The Kebap Be With You

Çocukluğum, gençliğim Adana... 18 yıl yuvam olmuş evime gitmek her zaman iyi hissettiriyor elbette. Eşek kadar olsan da oraya girdiğin anda en fazla olsan olsan 10 yaşındasın. Adımımı attım kapıdan; yol yorgunu muyum yoksa evin kokusu mu başımı döndürdü mutluluktan bilmiyorum.

Kimse birbirine belli etmemeye çalışsa da buruktuk. Sedef'siz ilk Adana gezimizdi 4 yıldan sonra. Kuzenler, teyzeler, amcalar... Allah onlardan razı olsun, hepsi bizlere iyi hissettirmek için çabaladı.

Hayat öyle ya da böyle iç yanarken de devam ediyormuş. Onu bol bol anarak, kah gözler dolarak kah gülerek 3 gün geçirdik.

Ne turistik mekanlar, ne de yemek tavsiyeleri; sadece yuvam, ana kucağı baba ocağı var bu yazıda...


Ev içinde ev


Anne salonu.

Anneannem ve dedem


Anne penceresi.

Anne mutfağı.


Mis limon.


Yeşil


Daha fazla yeşil


Babaannemden miras ortancalar.

Mustafa ve toprak aşkı.
Kebapsız Adana ziyareti mi? O da ne?

Roxy 

Seyhan.





Ah evet bir tavsiyem var :) AdanaKazım Büfe'de muzlu süt içmeden dönmeyin! (bu muzlu süt başka, muzlu sütten ne olacak demeyin) Mustafa onayladı düşün "ne gerek var" demedi !


Baba saati






Zamanı durdurmak istedim ama...

Döndük Ankara'ya, burdaki yuvamıza.

Ama hep bir yanım eksik hep bir yanım buruk olacak benim. 

Annem, babam, abim, Sedef.

Öyle işte.

Bıraktığınız gibi bulduğunuz insanlar, evler, şehirler olur umarım hayatınızda 

Yorumlar

  1. "Bıraktığınız gibi bulduğunuz insanlar, evler, şehirler olur umarım hayatınızda ♥"

    Öyle içten "umarım" dedim ki, herkes adına. Bulamamanın eksikliği ve acısını tanıyan biri diyebilirdi ancak bu kadar yürekten.
    Ankara bir garip şehir. 1.5 yıldır hastalıklı bir ilişki gibi hem sevip hem nefret ediyorum, başka bir şehirde yaşanmaz bu.
    Fotoğraflara huzur hakim, çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım yazdım sildim. Çok şey var kafamda yazacak ama fazla duygusala bağlamak istemedim. Ankara garip evet hem de çok... Bunu söylemeden geçemeyeceğim. Umarım her şey daha güzel olur bizler için. Umarım bu eksiklikler bir şekilde tamamlanır...

      Sil
    2. Bazı duygular dile gelmez, ya da gelirse karanlığı bütün kalbi kaplayacak gibi hissedersin.
      O yüzden susmak bazen çok zevkli.
      Umarım...

      Sil
  2. ne guzel..hos kareler
    buram buram duygu kokuyor:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Verebildiysem o duyguları ne mutlu bana. Mutlu haftalar :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook