Bu Bir İşaret Mi?

Yaklaşık 5 ay önce Ebay'den aldığım düğmelerden tam umudu kesmişken dün geldiler.  Ne aldığımı unutmuşum o kadar oldu sipariş edeli. Görünce pek sevindim tabi. Bütün akşam düşündüm "Hobilerine geri dön, hatta sadece seni mutlu edeni şeyi yap" mı demek istiyor bana evren? Bu bir işaret mi?










Önceki haftasonu Adana'dayken büyük teyzem bana bir hazine verdi. Fistolar, danteller, boncuklar, kumaşlar... Gözüm döndü resmen mutluluktan. Yoksa o da mı bir işaretti?











Sadece bunlar olsa dünyam, işim gücüm ekmeğim olsalar? Autocad'e bakarken bir işaret bekliyorum. Siyah ekran üzerine renkli renkli çizgilerden bir işaret! Dile gelip "Hadi kalk koş git hayallerine" demelerini bekliyorum. Bazı şeylerin kararını almak için niye illa bir işaret bekliyorum?

Belki de o işaret hiç gelmeyecek ya da ben görmeyecek kadar meşgul olacağım.

Neyse o işaret gelene kadar, beni mutlu eden şeyleri hobi olarak yapmaya devam !

Yorumlar

  1. ben bu düğmelere bayıldım:) en çok da çiçekli olanlara, ne yapacaksınız bunlarla merakla takipteyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım sırada kupa kılıfları örüyordum, kış bitmeden gelir düğmeler demiştim ama tabi yetişmediler :/ Çok yakında yeni projelerde kullanılacaklar :)
      Sevgiler

      Sil
  2. düğmeler çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) Daha da almak istiyorum ama seneye elime geçer sanırım almak istesem :)

      Sil
  3. Bayıldım bu düğmelere, kimbilir ne güzel işlerde kullanılacaklar:) Ziyaretinize ancak dönüş yapabildim, çok teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım enerjim yerine gelince güzel şeyler çıkar ortaya :) Asıl size ve bebişinize benden sevgiler :))

      Sil
  4. Pötikare düğmelere bayıldımmmmmm ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzeller ki Sezin, süper bir fikir bulmadan kullanmayacağım, bildiğin kıyamıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook