Mutfakta Açık Raf Fikirleri

Fabrikasyon mutfaklardan hiç haz etmiyorum. Müteahhitlerin o anki "ruh" haline göre seçilen ruhsuz mutfaklarla dolu ev ilanları. Mutfağım için bu kadar çok fikir varken aklımda gördüğüm hiç bir ev içime sinmiyor. Tam olarak istediğimizi bulamasak bile umarım kolaylıkla değişiklik yapıp aklımızdakileri yapabileceğimiz bir mutfaklı ev bulabiliriz. Ve eğer bulursak ilk yapacağım şey açık raf olacak sevgili dostlar :) Şöyle geniş beyaz bir duvara, en az 3 katlı, geniş raflar.

Açık raflar çok kullanışlılar sık kullandığınız malzemeleri, mutfak eşyalarını elinizin altında bulundurabiliyorsunuz. Ve ufacık dokunuşlarla çok şık olabiliyorlar. Mutfağın havası değişiveriyor. 

*Kaynakları için fotoğraflara tıklayın :)






































Hayallerimize bir adım daha yaklaştığımız bir hafta olsun  

Yorumlar

  1. 1, 5, 8, 12, 16. fotoğraftaki mutfaklar tam benlik. Kocaman bir kalp gönderiyorum ❤ ❤ ❤ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeller :) Baka baka doyamadım.
      Mutlu haftalar Ersin'cim ❤❤❤

      Sil
  2. 2. foto renkleri tarzı tam benlik. Seni izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Ben de hemen geldim bloguna :)

      Sil
  3. Çok şık duruyorlar lakin klasik Türk bayanlarını kesmez bu; iki kahvaltı takımı iki günlük bir misafirlik yemek takımı derken tıkış tıkış oluyor her yer şıklıktan eser kalmaz :)
    Şaka bir yana gerçekten yapılası özenililesi mutfaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha aynen katılıyorum şimdi hayal ettim hatta baya eğlendim. Kesinlikle özeniyor insan. Pinterest yaktı bizi :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook