Sweatshirt Yenileme

Bol mesaili bir haftayı daha geride bıraktım. Ne kendime ne evime vakit ayıramadım. Eve geldiğimde bırak yeni tarif denemeyi bir iki lokma bir şey yiyecek halim olmuyor. El işi, örgü falan hayal. Kitap? Sızmazsam 10 sayfa.

Böyle bir haftanın ardından, hafta sonu abim ve üniversiteden yakın arkadaşımız Başak bizi ziyarete geldiler. Pek güzel fotoğraflar çektik, yedik içtik, hasret giderdik. Bu koşuşturmaya minicik bir DIY sıkıştırdım. Çok severek giydiğim ama eskidiğini bir türlü kabullenemediğim sweatshirt ufak bir dokunuşla yeni hissi verdim.







İhtiyacınız olan malzemeler;
  • Giymekten bıkmadığınız sweatshirt (kazak ya da tshirt)
  • Siyah keçe kumaş
  • Altın rengi payet boncuklar
  • Geyik figürü çıktısı 
  • İğne-iplik-makas
Keçe kumaşa geyik figürünü iğneleyin ve dikkatlice kesin. Olabildiğince elinize uygun küçüklükte bir makas ile çalışın.  Figürün boynuzlarına payetli boncukları işleyin. İsterseniz tümüne de işleyebilirsiniz. Son olarak payet işlenmiş kumaşı sweatshirte dikin.




Keçeli kısmı tersten ütüleyin. Ilık ya da soğuk su ile yıkamaya özen gösterin. Ve güle güle giyin :)

Umarım vakit buldukça aklımdaki diğer yılbaşı konseptli çalışmalarım ile burada olacağım. Umarım!






Mutlu&huzurlu bir hafta olsun

Yorumlar

  1. Çok başarılı olmuş arkadaş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu senden duymak ne mutlu etti beni, çok teşekkür ederim Ersin :)

      Sil
  2. Yeni yıl sweatshirtü! Harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Jingle Bells" projelerimin devamı gelecek hihi :) Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  3. Yeni yıla sevilesi bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım diğer yılbaşı projelerimi de paylaşabilirim sizlerle yakında :)

      Sil
  4. Geyik figürünü çok sevdim! Fikrine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  5. Wonderful sweater!

    Have a lovely weekend :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks :) Just visited and loved your blog. Have a wonderful weekend ! :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook