DIY Kitap Ayracı ve Kitap




Fazla kitap diye bir şey yoktur sevgili dostlar. Sürekli kitap alıp, hediye edebilirsiniz. İlla özel bir gün olmasına gerek yok. Tabi o kişiyi okuduğu tarzı ve hali hazırda sahip olduğu kitapları bilecek kadar iyi tanımanız gerekir. Ve pek tabi kitap okumayan birine almak da mantıklı olmaz :)  


Kitabınızı seçtiniz şimdi şimdi bu klasik hediyeyi eğlenceli hale getirmeye geldi sıra; kitap ayracı yapacağız.




Ben yılbaşına özel yaldızlı bir ayraç yaptım. Siyah karton üzerine altın yaldızlı kalemle üstün çizim yeteneğimi konuşturdum :) Arkasına da internetten bulduğum kitaplarla ilgili özlü sözleri yazdım.




Hediye paketindeki illüstrasyon; yaptığı işlere bayıldığım&hayran kaldığım There and Here sahibesinin son postunda printable olarak yayınladığı güzel çalışmasıdır. Yayınlandığı günden beri bilgisayarımda arka planımdı, şimdi de hediyelerime renk katacak daha güzel bir çizim düşünemedim. Ellerine sağlık 





Diğer DIY kitap ayracı fikirleri için tık tık

Mutlu haftasonları :)




Yorumlar

  1. Merhaba,

    Bloğunu Kırık Şemsiye'nin blog keşif etkinliği sayesinde buldum ve bloğunun renklerine, yazılarına, yaptıklarına bayıldım. Ben de beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim :) Pek sevindim beğenmenize. Geliyorum hemen :)

      Sil
  2. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğuma beklerim http://2015egirerken.blogspot.com.tr/
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir keşif olmuştur umarım sizin için. Tabi ki blogunuzu ziyaret ederim :)

      Sil
  3. Ya çok güzel! Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  4. İşte buuuuu!!!! Ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık :)) Güzel yorumların için de ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden duymak çok mutlu etti beni :) Her yerden söyleyeceğim evet; bayılıyorum yaptığın her şeye :)
      Keyifli bir haftasonu olsun Cansu ♥

      Sil
  5. ahh ben o paketi açmaya kıyamam öyle saklarım seneye kadar falan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serra'cım sana böyle onlarca paket gönderesim var. Öyle güzel şeylere layıksın ki sen, kalbi güzel arkadaşım ♥

      Sil
  6. merhabalar ben Banu siz blog takip etkinliğinden gördüm ve bloğunuzu çok beğendim.
    bende bloğuma beklerim.
    www.hobikutum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Merve bu benim gözümden nasıl kaçtı? Harika bir hediye ama bu:) Böyle güzel bir paket alsaydım açarken düşünürdüm açmasam mı diye:) Ellerine, zevkine sağlık zarif arkadaşım:) Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin zevkine hayranken, senden bunları duymak ne güzel canım benim ♥♥ İnşallah bir gün en güzel paketlerden birini senin için yaparım :)

      Sil
    2. Canım inan karşılıklı duygularımız:) Bayılıyorum yaptıklarına:)

      Sil
  8. Çok şirin olmuş biliyorsun değil mi? :)) Kocaman kalp :))
    ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersiiiin sabah sabah valla ne mutlu ettin güzel yorumlarınla ♥♥ Çok teşekkür ederim arkadaşım :)

      Sil
  9. Blog tanıtım etkinliğindeki blogunuzla ilgili "DIY" yazısını görünce hemencik ziyaret ettim ve sade ama şık, zevkli mi zevkli bir blogla karşılaştım bu fikiri de çok sevdim. Bugün arkadaşıma kitap almak aklımdan geçerken ne kadar da yararlı oldu teşekkür ettim :) Güzel güzel nice yazılara... http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıhan hoşgeldin :) Beğenmene çok sevindim, fikir verdiysem ne mutlu bana :) En kısa zamanda ziyaret edeceğim blogunu.
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook