Düğün Albümü ♥

3 senedir bir düğün albümümüz olmadığı gerçeğini kabullenmiş bir şekilde yaşıyordum. Siz de bu yazıyı okurken bunu kabullenin, öyle okuyun :) Tembellikten çok denk gelemedi bir türlü desem daha doğru olur. Çok hevesli olduğum zamanlar abimden alamadım fotoğrafları, sonrasında abimden isteyemedim, sonrası da malum biliyorsunuz. İçimden de gelmedi... Tuğba'nın ısrarları ile albüm arayışına girdik; siyah ve sade bir albüm bulabildik. Fotoğraflar harici diskte, albüm ise masamda öylece beklediler bir süre daha. Ve nihayet  fotoğrafları 3 sene sonra baskıya götürebildim :)





Fotoğraflarımızı çok seviyorum. Elbette herkesin kendi düğün fotoğrafları kendilerine özeldir ve sevilir. Benim sevmemin en önemli sebeplerinden biri ; düğün "klişelerinden" kurtulabildiğimiz tek şeyin fotoğraf olmasıydı. Ve fotoğraflarımızı; abim varken başka birilerine çektirmeyi düşünmemiştim bile. Yer olarak Eymir'i tercih etmiştik. Seviyoruz orayı, nefes alabiliyoruz diye... Pazar günü öyle bir kalabalık bizi karşıladı ki Eymir'de, nefes bile almak güçtü... Ama her şeye rağmen bizim enerjimiz hiç düşmedi. Çünkü biz düğün fotoğrafı çekiminden çok, pikniğe gelmişiz gibi eğleniyorduk ve rahat rahat fotoğraflarımızı çekiyorduk.

















"Dişlerinizin %60'ı görünsün, burnunuzu içine çekin" talimatları yok, gerginlik yok, illa romantik olmaya kasmak yok. Rötüşumuz bile yok. Bol bol biz varız. İçimiz neyse o var. En sadesinden hep istediğim gibi...






Çok süslü şeyler de buldum internette ay yok yakıştıramadım bizim fotoğraflara. Gitmez yani çiğ durur. Ne kadar sade o kadar biz diye scrapbook kıvamında bir düğün albümü yaptım :) Malzeme olarak en çok işime yarayan şeyler yaldızlı kalemlerim ve simli washi bantımdı. Araya sevdiğimiz şarkı sözlerini serpiştirdim. Çizim "yeteneğimi" konuşturdum zaman zaman :)





Albümün jelatini fotoğraflardaki yansımaya sebep olduysa da, bulutları ağaçları bir filtre gibi albüm üzerinde görmek  güzel oldu :)













 Geç oldu ama içime sindi :) Aklıma bir şeyler gelir belki eklemeler yaparım. Ne zaman yaparım ama meçhul!

Şimdilerde Mustafa'nın " delirdi bu kız iyice" bakışları altında albümüze bakıp bakıp duruyorum :)

Bize 3. yıl hediyesi verdim.

Nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllarım olsun seninle 


Yorumlar

  1. çok beğendim. çok çok güzel ve abartısız olmuş, gelin görmek ne kadar güzel geliyor. gelin ve bebek sanki en masum fotoğraflar onlara ait :)) mutluluğunuz daim olsun Merve.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem çok teşekkür ederim güzel temennin için :) Benim gibi düşünen kişiler olunca daha da seviniyorum. Fotoğraflar konusunda katılıyorum kesinlikle masumiyetin temsilcisi onlar :) Musmutlu günlerimiz olsun!

      Sil
  2. Mervecim çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Geç olsun güç olmasın derler ya hani ;) Ve inanır mısın bizim de bir düğün albümümüz yok. Ben de düğün fotoğraflarımızı yakın bir arkadaşıma çektirmiştim. Rötuşsuz ve çok seviyorum. Fırsat olmadı, doğum oldu vs. 2. yıldönümümüz için hazırlamak var aklımda bu sene ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin elinden harika bir şey çıkacağı kesin Patriziacım :) Fotoğraflar da eminim çok güzeldir. Kalıplardan çıkabilmek adına iyi oluyor bence iyi ki öyle yapmışsınız. Teşekkür ederim çok! Keyifli bir gün olsun :)

      Sil
  3. Blogger yorum bırakmamı engellemeye çabalasada azimliyim:) Canım çok güzel olmuş, iyiki beklemişsin:)
    El emeği göz nuru dedikleri bu olsa gerek. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı, aşk ve sevgi dolu seneleriniz olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapar arada öyle hınzır blogger :) Çok bekledim ama değdi sanırım sindi içime :) Çok teşekkür ederim canım benim güzel dileklerin için! Sevgiyle kalalım ! ;)

      Sil
  4. Ben geç olsun temiz olsun , içime sinen olsunculardanım . Ve iyi ki geç olmuş . Bayıldım . Ve klişeleri sevmeyen ben düğün fotoğraflarına , albümüne , fikrine bayıldım . Benim ki tabiki fotoğrafçının oynamasına maruz kalmış en klişe albümlerden . Ee kimsenin ilgisini çekmediği için tv ünitesinin bir köşesinde duruyor sadece arada tozunu alıyorum . Ama elimde yüzlerce fotoğraf var düğünden böyle bir fikir süper oldu . Of yapılacaklar listem sürekli uzamakta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike yapmalısın, sen ne orijinal bir şey çıkarırsın ortaya Serra ya. Beğenmene çok sevindim :)) Bir düğün videom var evlerden ırak :D o yüzden iyi ki içime sinen bir düğün albümüm oldu diyorum şimdi. Yapılacaklar listesi dedin bak aklıma gelen bir kaç şeyi de ekleyeyim haha :)

      Sil
  5. İnanır mısın benimde düğün albümüm yok Merve'cim. :( Onu geçtim benim daha düğünüm bile yok???
    :)
    Özürler ile girizgah yapamadım, kafayı sıyırmışım nasıl görememişim diye. :( Bazen kaçırabiliyorum böyle.
    Ama sizin albüm olmuş yani, hemde tam senlik. Seni gördüm hepsinde. Hayır fotoğraflardan bahsetmiyorum canım, çizimlerden bahsediyorum. :)) :D

    Sevgiler yolladım çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ersin ya iyi güldürdün beni arkadaşım. Ya neler kaçırıyoruz biz Ersin koştururken aslında, bu alelade bir blog yazısı ile sınırlı kalsa keşke. Ya beğenmene çok sevindim, çizememek adlı çizimlerim onlar aslında :)) Ama işte dediğin gibi ben oldu her şey :)

      En keyiflisinden bir haftasonu diliyorum canım !

      Sil
  6. Çekimler harika olmuş (yine) :) Umarım bir ömür boyunca böyle güler yüzünüz tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :))

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook