Favoriler #4

Şu an yılın 28. haftasındayız ama ben 3 tane "Haftanın Favorileri" yazısı yazmışım. Haftalık yazı dikişi tutturamamamın verdiği utanç ile sadece "Favoriler" ile karşınızdayım!

En favori aktivitem :  



Okumak!! Ama sadece kitap değil, elime ne geçerse okuyorum, okumayı yeni öğrenmiş çocuk misali bir hevesim var. Makaleler, blog yazıları, röportajlar ve tabi kitaplar.

Favori dergim ve internet makaleleri : CondeNast Traveller

Favori internet sitelerim ve her gün bir doz pozitiflik için güzel makaleleri : Uplifers  ve Positively Positive


İzlemekten keyif aldıklarım : 




Çooook eskidi yahu dediğini duyar gibiyim ama ben sanırım her bölümü en az 3-4 kere izlediğim Friends'i hiç eskitemeyeceğim. Kucağımda dergim, kahvem ve Friends ile geçirilen pazardan daha keyifli bir pazar düşünemedim şu an :)

Uzun süredir takip ettiğim TED (Technology, Entertainment, Design) ile ilgili nasıl bir yazı yazmamışım acaba? TED her iki yılda bir, konusunda uzman olan kişilerin bilgilerini aktarmaları (yaymaları) amacıyla konuşmalar yaptığı kar amacı gütmeyen bir topluluk. Tuğba sürekli takip ediyordu. Ben de meraktan başladım ama çok etkili ve motive edici konuşmalar dinledim o zamandan beri. Denk geldikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

En etkilendiğim konuşmalardan biri Memory Banda'nın çocuk yaştaki evlilikleri konu alan konuşması. Bu konuda dinlediğim en gerçekçi ve duygusal konuşmaydı. Ülkemizde de azalması gerekirken çoğalan bu sapkın evlilikleri ve her gün yenisini duyduğumuz kadın cinayetlerini düşünerek izlerseniz daha da etkileyici olabiliyor.

Memory Banda: A warrior’s cry against child marriage

En motive edici konuşmalardan biri ise psikoloji konulu kitapları bulunan yazar Andrew Solomon'un konuşmasıydı. Yaşadığımız ve deneyimlediğimiz kötü olayların bizi bugünkü biz yapışı hakkında çarpıcı örneklerle bezediği konuşması...

Andrew Solomon: How the worst moments in our lives make us who we are

Youtube üzerinde yüzlerce eğlenceli kanal var ve bunlardan çok azını keşfetmişimdir henüz. Şimdiye kadar kendime saklıyordum ama burada sizlerle paylaşmak çok eğlenceli olacak diye düşünüyorum. Fine Bros Entertainment'ın Kid's React videoları çok eğlenceli ve bir o kadar da düşündürücü oluyor. Çocukların sorularan sorulara bir çok yetişkinden daha "mantıklı" cevap verebiliyor olmaları hayranlık verici.




Kulağımın pasını silenler :









Favori Uygulamam :

En yeni keşifim Pack Point ile tatili daha da eğlenceli hale getirdim. Uygulamaya nereye hangi tarihlerde gideceğinizi, kaç gün kalacağınızı ve seyahat amacınızı giriyorsunuz, ortaya size özel seyahatinize özel bir "götürülecekler listesi" çıkıyor. Listeye istediğiniz ekleme-çıkarmayı yapabiliyorsunuz. Dilerseniz beraber seyahat ettiğiniz kişilerle bu listeyi paylaşabiliyorsunuz.



O zaman ben bavul hazırlamaya kaçıyorum :) Gelene kadar her şey çok güzelleşerek devam etsin hayatınızda!!

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Süper :) Umarım fırsat bulabildiğinde beğenirsin ♥

      Sil
  2. Şimdi sen bavulunu hazırlarken nende kulağımın pasını silenlere ekleme yapayım dedim, ha diyeceksin Tuba umurumda mı dünya ne diyorsun, olsun:)) Hozier - take me to church benim favorim, Elis izin verse sabahtan akşama hatta akşamdan sabaha durmadan dinlerim herhalde. Arkadaş 25 yaşındaki tıfılın bana yaptıklarına bak, sese aşık olur mu bir insan? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya olur mu canım benim umurumda olursun hep ♥ ♥ Ben de bayılıyorum Hozier'in sesine inan öyle çok dinledim ki kendi kendime söylüyordum :))

      Sil
  3. Bu ne kadar güzel ve ilham verici bir yazı <3
    Riff Cohen çok tatlıdır severek dinliyorum ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Büşra :) Çok keyifli şarkıları var kesinlikle.
      Umarım güzel bir bayram ve tatil olmuştur senin için.
      Sevgiler ♥

      Sil
  4. Blogunu okurken kulağının pasını silenleri dinliyorum :)
    Blogunda başka bir hava var,çok sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif çok teşekkür ederim :) Burada yazmak ve paylaşmak keyifli zaten ama böyle keşfedilince daha da mutlu oluyor insan. Çok güzel bir hafta olsun!

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook