Fas Esintisi

Şu sıralar Fas stili dekorasyon ile ilgili araştırma içerisindeyim. Algıda seçicilik sanırım bir sürü obje görüyorum. Fenerler, filler, püsküller, turkuazlar, morlar, çingene pembeler... Büyülü ve cesur, birazcık da rüküş bir tarafı var.
















Mustafa benden korkmuş durumda. Soranlara "taktı kafayı arkadaş" diyor. Evin bir köşesinde veya odasında küçük küçük Fas esintileri olsun istiyorum. Nereye olduğunu da karar verdim aslında ama aceleye getirmeden yapmak istiyorum. Enerjisini verecek bir ortam yaratmak amacım. 

Var mı peki önerebileceğiniz fikirler, mağazalar?




Rengarenk bir haftasonu olsun!


*Kaynaklar için fotoğraflara tıklayınız. 

Yorumlar

  1. Merhaba,
    Fas'a gitmiştim. Ve önüme ücretsiz Amerika, Fransa, İtalya, Fas bileti koysalar bir kere daha Fas'ı seçerim. Mimarisi, dekorasyonu, oryantalliği büyüleyici. Türkiye'de önerebileceğim bir site yok lakin fırsat bulup gidebilirseniz, her şey çok ucuz, oradan alın her şeyi :) Sadece uçak biletleri pahalı, onu halledip gittikten sonra gerisi çok uygun. (Seval)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli o olurdu değil mi? :) Gitmeyi çok isterim, çok güzel bir deneyim olurdu. Alışverişimi de yapar dönerdim :))

      Sil
  2. Yeni yazılarda başlığı gördüğüm saniye ışınlandım hemen buraya! Bu ara Fas taraflarına kafayı takan bir ben değilmişim demek! İşin dekoratif boyutunun yanında, gidip görmeyi, fotoğraflar çekmeyi en çok istediğim yerlerden biri Fas! OLdum olası var olan çinilere, karolara olan hayranlığımdan mı yoksa şu bahsettiğin hafif kitsch atmosferden mi bilemiyorum ama çok büyülü geliyor her açıdan. O zaman buraya Riff Cohen'den Marrakech şarkısını bırakıyor ve kaçıyorum!
    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de gitmek isterdim. Orada her şeyin çok fotojenik olduğunu düşünüyorum. Dekorasyon özel alanım bugünlerde ama. Tabiri caizse taktım kafayı Meriç :)
      Riff Cohen ile pazar akşamımı renklendiriyorum. Sana da kocaman sarılıyorum :)

      Sil
  3. Mervecim sen beni biliyorsun, dekorasyonda bohem etnik karıştırmaya tamamım da yine cesur renklere gelemedim ;) Ben münkünse 4. fotoğraftaki atmosfere ve 8 numaralı tabağa talibim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en senin tarzına yakın o :) Bir çılgınlık yapayım diyorum! Bakalım neler çıkacak :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook