Merhaba :)




Kaynak için tık tık

Tataaam yılların blog takipçisi sonunda bir blog açar :) 

Hep aklımın bir köşesinde vardı aslında. Paylaşmak istediğim onlarca fikir, yaptıklarım ya da yapmak istediklerim... Çok şey birikti hepsi bir anda toparlanamaz elbette ama artık yapabildiklerimi paylaşma vakti dedim açtım blog'u. Öncelikle denenmiş ve onaylanmış!! tariflerimle karşınıza çıkmak istedim. 

Umuyorum hiç bir yazım bu "merhaba" yazısı kadar beni zorlamaz. 2 gündür ne yazacağımı bilemeden satırlarca yazıp hepsini silip en son bu yazıya kaldım. Konuştuğum kadar yazmayı becerebilseydim şu an yüzlerce post'lu bloglarım olurdu :)

Yaptığı kek beğenilince tarifi isteyen annelerimize eksik tarif veren "gün" teyzelerine inat tarifleri paylaşmaya başlayalım :)


Sevgiler 


Merve 


Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook