Bisküvili Muzlu Rulo Pasta


Bisküvi ile muzu çok yakıştırdığım için böyle bir tarif denemek vardı aklımda. Daha farklı bir şeyler düşünürken bu tarif ortaya çıktı. Yeni tarifleri arkadaşlarımın üzerinde denediğim için daha dürüst eleştiriler alabiliyorum :) Fazla kakaolu bir dış tabaka elde ettiğim için malzemeleri ona göre azalttım sizler için :)



Malzemeler: 
  • 2 Paket petit beurre
  • 2 su bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • 2 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 1 yemek kaşığı tereyağ
  • Muzlu puding
  • 1 Adet muz



Bir tencere içerisine sütü, tereyağı, pudra şekerini ve kakaoyu koyun. Tereyağ eriyinceye kadar ocakta pişirin. Yağ ve kakao eriyip homojen bir karışım elde edince, ayrı bir kapta kırdığınız petit beurrelerin içine bu karışımı ekleyin ve karıştırın - Ben 2 yemek kaşığı kakao koymuştum yaparken ve fotoğraftaki gibi oldukça koyu bir karışım elde ettim. Fakat dediğim gibi çok kakaolu geldi tadı bize tadı, o yüzden tarife 1 yemek kaşığı kakao olarak yazdım. Siz bu kadar koyu bir karışım elde etmezseniz panik olmayın :)

Muzlu pudingi üzerinde yazan tariften yarım bardak az süt ile pişirin. Soğuması için bekletin.





Streç film yerleştirdiğiniz büyük kare borcama bisküvili karışımı yayın. Muzu ve muzlu pudingi bu karışımın ortasına koyun. Streç film yardımı ile bisküvili karışımı ortada birleştirin ve rulo haline getirin. Buzdolabında vaktiniz varsa 1 gün dinlendirince tam kıvamında oluyor. 




Afiyet olsun :)

Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook