Haziran - Temmuz

Biz haziran ve temmuzun ayının geçtiği elbet iyi biliriz. Ayları sizden öğrenecek değiliz :) Şaka bir yana haziran ve temmuz ayında yaşadıklarımız unutulacak cinsten değil... Şahit olduklarımızi okuduklarımız, izlediklerimiz, duyduklarımız dengelerimiz değişti. İşin tadını, rengini değiştiren çok şey de oldu aynı anda. Ama biz düşüncemizi, ne uğruna direndiğimizi unutmadık...

Kimimiz için başka bir özeldi haziran ayı belki de. Hayat devam etti kimimiz için. Bir çok hayat da durdu. Hiç eskisi gibi olamadı...

Felsefe yapmayacağım, bu konu hakkında yeterince konuştum. Bugün piece of cake'ime haziran ve temmuz aylarındaki instagram paylaşımlarımdan bir kısmını taşıdım. Daha fazlası için tık tık 



Sizi yeaarim sizi üpeeerim


The Şanlıtürks



Sister Soul 

Temiz.


Mesaj.


Bir çiçeğe bir öpücüğe tav olan Merve.
 1. yıl  ❤  (Mustafa bezmiş bildiğin )





Siyahlı kadın güzel kadın.



Böylesi de vardı.



Mizah tavan yaptı evet.




Keban Barajında ACI alabalık!

Elazığ'da çiğköfteye doymak.

Dalından mis.


Motivasyon.


Yorumlar

  1. Ne hoş bir post olmuş.

    Unutmamak gerek, yemekler pek leziz duruyooorr :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler ben de hazırlarken eğlendim, böyle az laflı çok fotoğraflı postlar olacak sık sık :)
      Yemekler konusunda da katılıyorum. Tadları da öyleydi :)

      Sil
  2. off cigköfteler harika görünyo
    basarili bir post olmus :)
    simdi türkiyede olmak var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzeldi :) Teşekkür ediyorum. Umarım en kısa zamanda ziyaret edersiniz, memleket hasreti giderirsiniz :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook