Geri Dönüşüm - Peki ya benim kavanozlarım?

İlham perilerimi paylaştım evet ama peki benim yaptıklarımın neyi eksik dedim geçtim laptopun başına. Hem fikirlerimi merak eden cici arkadaşım Özge için yazıyı hazırlamak da bahane oldu bana. Yoksa unutur giderdim. Arka arkaya kavanoz temasına boğdum seni ama, çok yakında değişik konularla döneceğim söz.
Önceden yaptığım şeyler olduğu için yapım aşamaları yok (ne çok bahanem var) ama üşenmedim fotoğraf makinesi ile fotoğraflarını bir güzel çektim (telefon çıktı mertlik bozuldu makine ile çekince çok zahmetli geldi).

Buyrun bakalım benim fikirlerimi beğenecek misiniz?







Örneğin bu kavanozun içine sevdiğim bir kartpostalı koyup, ağız kısmına da kullanmadığım lastikli bir bileziği şerit gibi yerleştirdim, kurdeleyi de fiyonk yapıp lastiğe sıkıştırdım. Ve bambaşka bir görünüme kavuştu. Fotoğraflar-kurdele-dantel alternatifi ile de düşünebilirsiniz. 






Bu minik kavanozlar mama kavanozları, gördüğüm anda kayınvalidemden istemiştim. Nasıl olsa KESİN bir şeyler yapardım onlardan :) Ki yaptım. Siyah tokaları 1 yıldır içerisinde minimum kayıp ile saklayabiliyorum. Kurdele ile tutturduğum dantel şeritlerle çok şirin oldular. Büyük kavanozu ile bigudilerimi koymak için aynı şekilde süsledim. Diğer büyük kavanozu da eski ojelerimden biri ile gelişigüzel renklendirerek, kurdele renkleri ile bütünlük sağladım.




Bu kavanozu olduğu gibi kullandım. Tahta kaşıklarla gayet sade ve güzel oldular bence. Ayrıca kaşıklık almaya ne hacet?





Bunlar daaa şirin kapaklı kavanozlarım :) Üşenmedim evet ve kavanozlarım tek tip olsun diye kapaklarını kumaş kapladım. Kumaştan kareler kesip, kenarları atmasın diye dikiş makinesinde diktim. Silikon yapıştırıcı ile de yapıştırdım. Etiketler de beyaz renkte bir sürü şey olunca mantıklı bir çözüm oldu.

Kavanozlar atılmasın, yaşasın Derya Baykalizm!

Olmadı di mi? Tamam o zaman..

Sevgiler
Merve




Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook