Kese Kağıdı Hediye Paketi

Ofisteki kızlara hediye alma vakti geldiğinde, aklıma ne alacağımdan çok hediye paketi alternatifleri gelmişti. Kese kağıdı ile yapılmış paketlerin sade ama çok güzel  olduğunu düşünürdüm hep (kendi yaptığını övme merve). Pinterest sağolsun bir süre aklımı alarak bir çok seçenekler çıkardı karşıma. Sonunda kese kağıdından yapılmış minimal (çok seviyorum bu lafı yahu her şeye uyuyor) hediye paketlerimin içerisine küçük küçük bir sürü şey koymak fikrini çok sevdim.





Paket fikri tamam, ama tabi içine koyacak hediye lazım :) Kızları mutlu edecek görüntüde renkli, güzel kokulu, her zaman ihtiyaçları olabileceğini düşündüğüm ürünlerle hazırladım hediyelerimi.



Kese kağıdını (kırtasiye ve büyük marketlerde renkli kartonların olduğu raflarda bulabilirsiniz) benim gibi kocaman alırsanız, onu bir kese haline getirmek ile başlamalısınız işe. Hazır kese kağıtları da var tabi bulabilirseniz bu daha da pratik olacaktır sizin için. Fakat ben böyle şeylerle uğraşmayı sevdiğim için hoşuma gitti yaparken paketleri.

Öncelikle istediğiniz büyüklükte kesin kağıdı, ben standart karton kağıt boyutunu dörde bölerek istediğim boyutları elde ettim. 

Kağıdı  paketi hangi boyutlarda istiyorsanız ona göre kesin.


Elde ettiğiniz dikdörtgen kağıdı kısa kenarlarında ortasında birleşecek şekilde bükün.
Birleşen kısımları bant ile yapıştırdım (kağıdın yapısından emin olamadım bant ile yapıştırdım yapıştırıcı kullanmadım)
Alt kısmı, paketin alt kısmının ne kadar geniş olmasını istiyorsam o boyutta katladım.



Katladığım kısmı sağı ve solu içe doğru üçgen olacak biçimde açtım. 


Tabanı kapatmak için uzun kenarları ortada birleştirmek için katladım.


Birleştirdim


Yapıştırdım

Ben paketlerin körükleri olsun istedim ve ne kadar büyüklükte bir körük istiyorsam öyle bir ende paketi kenarlarından katladım.




Ve hediye paketi hazır :) Süslemesi biraz sizin hayal gücünüze kalmış, kurdeleler, stickerlar, yapıştırılası fotoğraflar, keçeler, boncuklar..








Paketlerin ağzını bir kere katlayarak kapattım, delgeç ile deleceğim için çok kalın katlayamadım tabi, siz 2 kere de katlayabilirsiniz. Deldiğim yerlerden notu ve hazır keçeden figürleri taktığım kurdeleyi geçirdim ve arkadan bağladım.






Çok sade ama şirin oldular. Bir dahakine daha süpersonik fikirlerim olacak.

Bol bol hediyeleşin, hediyeleşmek güzeldir.

Sevgilerle

Merve




Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook