ibeking





Bir alışveriş sitesine bakıp bu kadar içten "Allahım hepsi benim olsun" dediğim ilk site ibeking . Aklımdaki bir kaç yenileme projesi için washi tape yani desenli bant arıyordum. eBay'den sipariş etsem gelmesi haftalar sürecek diye Türkiye'den gönderimli bir iste ararken "washi bant" yazıp aratınca karşıma çıkan ilk siteye tıkladım, ve iyi ki de tıklamışım. Kayboldum gittim bakarken.

Site benim gibi ıvır zıvır seven biri tarafından kurulmuş araştırdığım kadarıyla, sevdiği işi yapıyor olması da böyle güzel sonuçlar çıkarmış ortaya.

Scrapbooking izlediğim bloglardan aşina olduğum bir terimdi, hiç yapmak aklıma gelmemişti. Ama resmen bu site ile aklıma girdi, çıkmıyor (Mustafa çıldıracak yakında). Scrapbooking ile ilgili en azından evdeki malzemelerle bir çalışma yapacağım kafaya taktım.

Neyse efendim gelelim bu sitedeki ürünlerin şirinliğine, washi bant ararken bir baktım defter, sonra kalem, sonra baktım hediye alıyorum :) Kendime de bir kaç washi tape edindim tabi. Kırtasiye alışverişinden mutlu olanlar, ıvır zıvıra bayılanlar, ofisini bir nebze olsun renklendirmek isteyenler için çoook güzel bir alışveriş alternatifi  olmuş. Çok fazla çeşit yok şimdilik ama taleplere göre artırabileceklerini düşünüyorum. 

Cuma günü verdiğim sipariş salı elime geçti. Ortalama 2-3 iş gününde kargoya verileceği yazıyordu sitede zaten.

Paket geldi ve baktığımız her ıvır zıvıra "ayyyyy" diye küçük köpek gören kız tepkisi verdik.





Ivır Zıvır Paketi



Ivır Zıvır paketinin içindeki not defteri ve kalem




Scrapbooking malzemelerinin önü



Scrapbooking malzemelerinin arkası


Desenli bantlarım


Bu da sitenin bana hediyesi :)


Ben çok sevindim, hediye sahibi çok sevindi. Aklınızda güzel bir alternatif olarak dursun.

Hediyeleşmeleriniz bol olsun

Sevgilerle

Merve

Yorumlar

  1. Kırtasiye malzemeleri herzaman sevmişimdir en çok da cicili bicili olanları bloğunuzu takip ediyorum bana da beklerim sevgiler :))
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller gerçekten :) Teşekkür ediyorum takip için burdan hop geçiyorum sizin bloga :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Of bunlar ne ki siteyi görmen lazım :))

      Sil
  3. Yahu ba-yıl-dım resmen. Hemen sipariş vermem lazım kesinlikle harikaymış.
    Güle güle kullan, hatta belki de kullanma bir süre çocuk gibi kucağında taşı hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir alışveriş sitesi bu hissiyatları yaratmadı bende desem abartmam heralde :) Ay başını iple çekiyorum haha

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook