İlham Perisi - Ferah Ofis


Aslında o kadar negatif, karamsar bir insan değilim sevgili takipçi. Bir şeyi gerçekten çok istersen olacağına inandığım şeyler de var hayatta. Mesela güzel bir ofis! Böyle kocaman pencereli, ferah, çalışma arzusu veren, sabah "kalkayım da hemen gideyim" diyeceğim cinsten. Belki pastel renklerde, belki beyaz, belki ahşap ağırlıklı, belki arada bir kaç cırt renk. Nasıl olursa olsun, bana ait olduğunu hissetirecek bir ofis.


Yılların memuru tripleri geliyor bazen üzerime ama yok hala umudum var "home office" bile olsa öyle güzel bir ofise sahip olacağım bir gün.





Saçlarımı sarıya da boyatırım belki :-o hoho












"Dream Office" diye ben buna derim 















































Sevdiğimiz işleri yapıp, şahane ofislerde çalışacağımız günlere kaldıralım kupalarımızı "Cheers" :)

Merve

Not: Fotoğrafların kaynakları için Pinterest'teki ofis ilhamlarıma bakabilirsiniz.  

Yorumlar

  1. Hepsi birbirinden harika. İnsanın çalıştılça çalışası gelir böyle ofisi olsa :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Şu anki ruh halimde olmazdım böyle olsa ofisim orası kesin :)

      Sil
  2. Her birine bayıldım. Olmaz mı ki bunlardan biri avukatlık ofisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah olsaydı ne güzel olurdu değil mi? Çıkardık biz de bu gri moddan :/ Avukatlık ofisi için bence şansınız yüksek ama mühendislik ofisi için çok zor sanki :/

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook