#berkinelvanölümsüzdür

Söylenecek çok söz var gibi geliyor yazsam satırlarca yazarım gibi geliyor.

Yazsam nolacak diyorum sonra.

Annesini düşünüyorum ilk nedense, kalbimi söküp atasım geliyor; bilmediğim bir duygu oysa ki...

Bilmen gerekmez ki Merve, anne olmak mı gerekir be 15 yaşındaki çocuğun ölümüne üzülmeye, annesinin halini tahmin etmeye?

Kalbi atan, beyni çalışan her canlının buna üzülebilmesi lazım !

Mercimek geliyor aklıma... Evdeki yası, hüznü hissedip içine kapanmasını, hareketlerindeki değişikliği hatırlıyorum. Ağlarken ben, yanıma usul usul yaklaşmasını unutamıyorum. Evet bir kediden bahsediyorum!

Ama yok  "su testisi su yolunda" diyorlar, diyorlar ki taş atmış polise, diyorlar ki Berkin gitmeseymişsin ekmek almaya.

Ne kadar kolay konuşması, yazması onlar için. Ölüm be bu! Neye benzer? Nasıl vicdansızca yakıştırıyorlar 15 yaşındaki çocuğa.

Yaşaman gerekmiyor acıya empati yapabilmen için, vicdanın olması yeterli.

Bu arada dün akşam ekmek alıp evime dönebildim.

Nimete bak sen hele...



Yorumlar

  1. Hi dear, you have adorable blog and great post, I hope we can follow each other, if you decided to follow me on BLOGLOVIN please let me know, I will follow you back. xoxo

    www.love-joice.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook