Kumbara - Oversoul - Cafe Botanica "Tunalı Keşif Dosyası"

Aklıma gelen ilk başlık "Ankara'nın bağları büklüm büklüm yolları" olmuştu ama az da olsa varolan entel tarafım beni durdurdu. Yapamadım. Büklüm sokakta yaptığım keşifler için de "çok Angaralı" bir başlık olacaktı bu çünkü :) Önceden de bahsettiğim gibi Gaziosmanpaşa'da ara sokaklardan yürümek gibisi yok. Tunalı'nın kalabalığından kaçma bahanesi ile ara sokaklardan yürüyelim dedik; Kızılay'dan başladık yürümeye üstelik. Ki gideceğimiz cafe de ara sokakların birindeydi. Bize de bahane oldu, evlere baka baka, keşfede keşfede gezdik. Yolu uzattık ama olsun değdi.

Büklüm sokakta "hop aaaaa" diye tepki verdiğim-çok mu geç keşfediyorum ben ya- Kumbara'dan bahsetmek istiyorum öncelikle.





Kumbara Kadıköy'de benzerlerini (neden hep İstanbul'dan örnek veriyorum ki?) görebileceğiniz konsepte dükkanlara benziyor. Nedendir bilinmez çocuk gibi sevindim girince içeri. Desen desen metal kutular, espirili aksesuarlar, Lomo fotoğraf makineleri, aksesuarları, filmleri, Superga'lar filmlerin canvas tabloları, bez çantalar, ünlü markalardan nadir bulabileceğiniz tshirtler daha neler neler.








Kumbara'nın biraz ilerisinde Oversoul'u gördük. Oversoul oldukça eski bir hobi oluşumuymuş. 1997'den beri bu sektördelermiş. Oyunların-çoğunlukla strateji-modellemesini yaparak, sosyal bir platform oluşturmuşlar. İçeride bir grup modelleme ile meşgullardı. Biz dışarıdan bakmakla yetindik bu seferlik. Ama yapılan işlerin çok kaliteli göründüğünü söylemeden geçemeyeceğim. Daha fazla bilgi için Facebook sayfalarına bakabilirsiniz.

Kaynak :  Oversoul Facebook Sayfası

Gelelim asıl hedefimiz olan, uzun süredir gitmek isteyip fırsat bulamadığımız Cafe Botanica'ya. Adım attığınız anda hemen yaz gelse de bahçesinde otursak diyorsunuz.



Bahçesine bakakalarak, içeri doğru yürüdük. İç mekanın loş ama boğmayan, bol objeli ama gözü rahatsız etmeyen bir dekorasyonu var. Etrafı gülümseyerek incelerken, menülerimiz geldi seçimlerimiz biraz klasik oldu ama Şinitzel için çok az yağda tavada pişirilmiş ibaresini görünce sipariş etmek istedim. Gerçekten sadece yağ tadı almadığınız, (benim sevdiğim) ev yapımı tadında çok güzel bir Şinitzel yedim. Aynı şekilde köfte de ev yapımı köfte tadındaydı. 





Bu arada bu keşiflere başladıysam, gittiğim yerlerde daha çok fotoğraf çekmekten çekinmemem lazım sanırım :/ İlk oturduğumuzda masalar doluydu, şak şak çekemedim fotoğraf. Elimden geleni yapacağım bundan sonra söz.





Cadde üzerinde olmaması, sakinliği, bahçesinin şu soğukta dahi (Ankara soğuk dostlar) oturulası olması ile gönlümüzü çalan Cafe Botanica ile güzel bir keşif daha yapmış bulunmaktayım. Verimli geçti bu haftasonu evet :) Oldukça geniş olan şarap menüleri de denenecek bir dahakine not aldım.

Pazartesi gelsin hoş gelsin, sendromsuz gelsin 


Yorumlar

  1. Kumbarayı görmek ve cafe botanicaya da baharın başladığı şu günlerde uğramak lazım, ama en çok kumbarayı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğle arası hayalini kurdum Cafe Botanica'nın :) Kumbara'yı gezmesi çok keyifli gerçekten, öyle yerler çoğalmalı kesinlikle.

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook