Çaylı Islak Kek

Kuru kek sevmiyorum ama çiğ yumurta soslu ıslak kekleri de yiyemiyorum, kokuyor bence. Tariflerine pek güvendiğim Kevser'in Mutfağı sitesinde tam istediğim tarzda bir tarif buldum ve hemen yaptım. Aslında çaylı kek Tuğba'cığımın spesiyali :) Ama pazar günü sabah sabah kek tarifi için uyandırmak istemedim arkadaşlığımızın devamı için :) Bir gün önceden kalan çayı da değerlendirmiş oldum (bahane güzel) Tarif ve malzemeler için sizi buraya yönlendireyim.








Farklı olarak kakaonun yarısını kullandım, 1 çay kaşığı tarçın ilave ettim (çaylı keklere yakışıyor bence) fındıkları fırına vermeden üzerine serpiştirdim ve spatula ile yüzeyden karıştırdım. Bir de üzerine hindistan cevizi serpiştirmedim.



Bir gün fazladan tatilli bir hafta bizi bekliyor, keyifli olsun her günümüz 

Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook