Kitap Ayracı - İğnedanlık




Mutlu pazarlar :) Pazar gününü evde geçirmek durumunda kalanlar ya da tembellik yapanlar için ufak bir tavsiyede bulunayım hop konumuza döneyim sonra. Sherlock dizisini izlemeli herkes. Uzun süredir (sağolsun Game of Thrones 1298372 ay ara verdiği için :/ ) saracak dizi bulamıyordum. Biliyorum 2010'da başladı Sherlock ama yılda 3 bölüm nedir ya böyle şey mi olur diye izlememiştim. İyi ki izlememişim, ilk sezon bitimi öyle olur mu ya?  Ben ertesi gün geçtim 2. sezona  zamanında izleyenler ne yapmış yazık üzüldüm diyorum ve konumuza dönüyorum.


Kitap ayracı vermeyen kitapçılardan yakınmıştım evet, gerçi geçenlerde Kızılay'dak Aylak Madam'dan almıştım 2-3 renk ayraç ama yok daha güzel olsun, ben yapayım diye taktığım için kafaya sonunda yaptım. Her zaman söylüyorum yine tekrarlayayım : Fikir benden, hayal gücü sizden !






Tabiki de ayraç denemelerim burada bitmedi. Renk renk çeşit çeşit projeler olacak yakında :)

Dikiş dikerken hep iğneleri kaybediyorum, sonra zorla buluyorum. Bir yere batmasın diye dikkatle aramalara son vermek için iğnedanlığa ihtiyacım olduğunu hissettim. Ve manyaklık değil mi oturdum kendim yaptım :)


Silindir şeklinde süngerden istediğiniz büyüklükte, kumaşı da süngeri kaplayacak büyüklükte kesin. Kumaşla süngeri sarın ağzını büzerek dikin. Keçeden taban yapmak için yuvarlak olarak kesin. Ortasını dikin kenarları silikon tabanca ile yapıştırın.


Beyaz tabanın fazlalıklarını kesin kenarlardan, (ben düğme kavanozunu tercih ettim) istediğiniz kavanozun tepesine silikon tabanca ile beyaz taban görülmeyecek şekilde yapıştırın. 



Bu aralar ihtiyacım olan kitap sabun köpüğü olmalı kafamı yormamalı. Ne yazarını, ne fanlarını gücendirmek istemem ama bana böyle kapaklar "sabun  köpüğü kitap" izlenimi veriyor. Ama ne demişler  "Bir kitabı asla kapağı ile yargılamayın", bakalım beni utandıracak mı?




Sabun köpüğü ciddiyetsizliğinde bir hafta diliyorum hepimize, geçtiğimiz haftalar fazla ciddiydik. Biraz rahatlayalım?

♥♥

Yorumlar

  1. Ne kadar şık olmuş kitap ayraçları öyle.. Bir seferde elimin altında okuduğum en az 4-5 kitap olduğu için hepsine ayrı ayrı yapmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aynen çeşit çeşit her kitaba ayrı bir tane yapasım var benim de.
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook