Geri Dönüşüm - Eski Parfüm Şişesi ve Kavanoz Süsleme

Mini mini DIY serisinin ilk yazısında orta masamdaki tepsi içerisindeki mum ve kuru çiçekleri görmüştünüz. O (ne diyebilirim) kolajı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum, ne zamandır aklımda parfüm şişeleri ile yeni bir kolaj yapmak vardı. E tabi ne yapıyorduk? Almak yerine önce evdekileri değerlendirebiliyor muyuz ona bakıyorduk. İçime sinmeseydi gidip alacaktım ama içime çokça sindi pek beğendim. 2 sene de böyle kullanırım sanırım.





2 tealightin etrafına incileri yapıştırdım, diğerini washi tape ile kapladım. Parfüm şişelerine de dantelden şerit yaptım, tepelerine de birer inci kondurdum.



Eyfel Kulesi abimin hediyesi. Parfüm şişesi, inciler, çiçekler olunca söz konusu Paris'ten daha uygun bir tema düşünülemezdi.




Küçük kavanozu da şişeler gibi ağzına dantel şeriti yapıştırdım, dantelin üzerine de inciyi yapıştırdım. İçerisine de doğum günümde gelen güzel güllerimi kurutmuştum, onları yerleştirdim.




Mutlu pazarlar :)

Yorumlar

  1. bende çok yaparım bu işi:) parfüm süt şişesi ne bulursam boyar boyar süslerim ne keyifli değilmi, sizinkilerde şahane olmuş pek süslü dantelli dantelli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aynen çok büyük keyif alarak yapıyorum, blogunuzu ziyaret ettim, sizin de keyif alarak yaptığınız çok belli :) Bakmaya doyamadım :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook