Oturmaya Mı Geldik?

Ev hayalleri kurarken en çok hangisini istediğimi düşünüyorum bazen : büyük mutfak mı? büyük balkon-teras mı? Şimdi kocaman bir mutfak olsa, orada her türlü yemekti, pastaydı yapsam gerekirse at koştursam; raf raf kavanozları dizsem... Çok yorulucam haliyle, e kendime bir yorgunluk kahvesi yapacağım. Kahvemi alıp balkona çıkıp içemeyeceksem o evi napayım ben sevgili takipçi.

Seviyorum ya böyle renkli renkli saksılı çiçekler, fenerler yok efendim abidik gubidik objeler (tamam söz Mustafa terasımız ya da balkonumuz olsun ben çiçekleri sulamayı unutmayacağım :/ ) Duyan da evde balkon yok zanneder, hayır efendim var ama nedense kullanılmaması için yamuk yapmışlar...











Böyle bir manzara da lazım tabi :)

Bu manzara da olur !


















Siyah beyaz uyumu

Oh içimiz açıldı.

Hadi öğle yemeğinin üzerine bir kahve yapın, masanızda için, işinize dönün :))


*Fotoğrafların üzerine tıklayarak kaynaklarına ulaşabilirsiniz.


Yorumlar

  1. merhaba blogun çok hoş bayıldımm fotolara! :) ben de bekliyorum..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :) teşekkür ediyorum hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook