Fırtına Sonrası Haziranı

Ay aklımda bir tilki sürüsü var. Tilki 4 nala koşar mı? Koşuyormuş. Bu kadar şeyi düşünebilmem mucize. Zira ben tek işlemcili bir insanım. Neyse o konuyu sonra anlatırım.

Cuma günü sadece 5 dakika yağan yağmur ile neredeyse iş yerinin girişini su basıyordu. Bastı diyebiliriz hatta... Ayrancı'da kotta çok ev var. O evlerden birinde oturan adamcağız tüm gücüyle rögardaki tıkanıklığı ayağı ile açtı ve çok şükür evlere kadar girmeden suyun gidişi sağlandı. Bahsettiğim sokak başbakanlık konutuna giden caddeyi kesiyor. Ve tahmin ettiğiniz gibi köşkün bir kaç bina altı... 5-6 saatlik yağışlardan sebep su basan evleri kötü belediyeciliğe örnek veren bazı "başgan"lar 5 dakikalık yağış ile olabilecekleri görmüş müdür acaba? Hoşdere paralelinde uçan çatıyı, Mamak'ta devrilen minareyi saymıyorum. Bunlar fırtınanın fıtratında var tabi... Söylene söylene geldim eve cuma günü.

Sonra tarihi fark ettim ki cumartesi günü 31 Mayıs Gezi yıldönümü... İçimden dua ettim nolur yine şuursuz vicdan yoksunu emirler ya da amacından sapan eylemciler yüzünden masum insanlara bir şey olmasın diye. Çok fazla acı yaşandı geçen sene; olay ağaçlarla, doğayla, şarkılarla başlamışken birden siyasi ranta, kutuplaştırmaya, seçim malzemesine dönüştü. İnsanlar bir şeyler anlatmaya çalışıyordu tüm içtenlikleriyle ama yoook birden herkes pastadan payına düşeni almaya çalıştı. Bir farkındalık yaratıldı evet, insanlar tek olmadıklarını gördüler evet; ama çok fazla can yandı, çok fazla acı yaşandı... Derdini anlatmaya çalışan gençlerin adı çapulcu kaldı vandal kaldı... Cumartesi sabah Kızılay'a giden her yolda TOMA vardı. Aynı şekilde Taksim'de öyleymiş. Ortalık tabi yine karıştı. Ha bir şeylerin değişmesini bekliyor muyum bu ülkede. Hayır ama her şeye rağmen olumlu düşünmek istiyorum...

Ben mi? Ben kaybetmeyi öğrendikten sonra elimdekilerin değerini daha çok bilmeye başladım. Dibe vurunca böyle oluyormuş demek ki. Anın kıymetini biliyorsun, olumlu duyguları çağırıyorsun elinden geldiğince. En kötüsünü gördüm ben diyerek başkalarının yıkıldığı olaylara sen bambaşka bir gözle bakıyorsun.

Bir kaç kişi eksikle de olsa dostlarla çok güzel bir haftasonu geçirdim. Olumlu duyguları çağırabilmemde hepsinin büyük etkisi oldu bana son 7 ayda. İyi ki varlar!








Yeşile doymak adlı çalışmalar. 







Tıka basa doymak adlı çalışmalar.

Güzel bir hafta olsun!

Olumlu düşünelim olumlu olsun ommm !!

Yorumlar

  1. Gezi hakkında birebir kalbimdekileri yazmışsın.
    Ve o son söylediğin, hani dibe vuranın küçük mutlulukları daha çok sahiplenmesi, sıkı sıkı tutunması... Bu hayatta edindiğim en önemli tecrübelerden biri de bu işte.

    Küçük mutluluklarımız hiç bitmesin.
    Fotoğraflar her zamanki gibi şahane fakat ilk fotoğraf bir başka güzel.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük mutlulukları fark edecek idrak da hep olsun, gözümüzü kör etmesin hayat koşuşturması.

      İlk fotoğrafı ben de çok sevdim. Herkesi doğal ve kamufle ederek çekebilmişim :) Çok teşekkürler.

      Mutlu haftalar canım ♥

      Sil
  2. belli ki çok güzel bir hafta sonu geçirmişsin..eğer dediğin gbi dbe vurunca elndekilerin değerini bilebiliyor mutluluklar çıkarabiliyorsan ne mutlu sana senin adına sevindim.işte sizler gibiler sayesinde herşeyin düzeleceğine inancım artıyor..mtlu güzel haftalar sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelleştirmeye çalışıyorum elimdekileri Melisa ablacım. Yoksa hayat geçmiyor... Umutlu olmak lazım. Öpüyorum ablacım sana da süper bir hafta diliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook