Geri Dönüşüm - Seyahat Defteri

Artık bir çok şeyi telefona not alıyor olsam da kağıt-kalemin yeri ayrı bende. Evet Evernote uygulamasını keşfedince pek sevinmiştim. Duyduğum bir şarkıyı, market listesini, ıvır zıvır ne varsa yazıyordum telefona. (Ki hala yazıyorum.) Ama yaz için planını yaptığımız seyahatimiz için aldığım notları, adresleri, isimleri telefondan, bilgisayardan ziyade bir defterde bir araya getirmek istiyordum. İş yerindeki ajandamın sağına soluna yazdığım bile olmuş. Ayrıca seyahat sırasında illa ki bir şeyler yazmak isteyeceğim, gördüklerimi unutmamak adına. Yine en sonunda telefonu mu kullanırım gidince bilemiyorum (pek teknolojik yol arkadaşlarımın hepsi bu defteri gereksiz bulacak biliyorum) ama çok büyük bir hevesle evdeki eski bir not defterini yenileme işine giriştim.

Pinterest sağolsun seyahat ile ilgili bir sürü çizim, ilüstrasyon buldum print aldım ve eski defterimi yeniledim.






Defterin hemen hemen her yerinde yazı vardı, tek tek kapatmak zaman alsa da çok eğlendim yaparken.









İç kapaklar için kullandığım kağıdı dekupaj kağıdı diye almıştım. Çok güzel değil mi? Diğer eşiyle de başka bir defter kaplarım :)




Bakalım ne kadarını görebileceğiz dünyanın?

Bu defterden onlarca yapmak durumunda kalırım umarım !

Yorumlar

  1. Harikasın bana çok güzel bir ilham verdi :)

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) süper çok sevindim. Bu arada yazıları biriktiriyorum hepsini oturup arka arkaya okuyacağım :)) Mutlu bir hafta olsun ♥

      Sil
  2. kağıdın kalemin yeri hep ayrı olacak. Teknoloji istediği kadar gelişebilir sorun değil ama benim de kurşun kalemin ve not defterim hep eskiyecek, benimle varolacak.
    Muhteşem bir dönüşüm olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tadı başka, umarım bol bol eskitiriz bol bol anılarımız, gezilerimiz, fikirlerimiz olur yazacak. Teşekkür ediyorum sevgiler..

      Sil
  3. Çok beğendim :) Tüm Dünya için yaparsın insallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezincim teşekkürler, umarım öyle olur :) ♥

      Sil
  4. sevgili merve,,,ne guzel
    hepimiz bir ucundan tutmaliyiz bu isin:))))

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi fikirmiş bu :) hem defterler de daha eğlenceli hale gelir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün defterlere bir şeyler yapasım var aynen, çok tatlı oldular :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook