İç.

Nedendir bilinmez tek bir satır yazasım, el işleri ile uğraşasım yok... Zorlamıyorum ben de.

Elbet güzel şeyler çıkar bu bekleyişin sonrasında.







Aaa hiç bir şey yapmıyor değilim lütfen!

Yola düşüp gezmek isterken, yol aydınlatması ile uğraşmanın psikolojisi ile uğraşıyorum.

Mühendisliği seçen 18 yaşındaki Merve'ye günlük belirli dozlarda "hakaret" ediyorum.

Perşembeyi cuma sanıp tüm günü kendime zehir ediyorum.

Bin bir araştırma ile planladığımız tatile bile odaklanamıyorum...

Bu depresif haller bana yaz aylarında ayında olmazdı ki hiç. E hava yaz gibi değil ki. Adanalı bünyem sorguluyor "bu nasıl Haziran olsa olsa Ekimdir" diye.

Ne zaman dolgu topuklu çiçekli sandaleti yarın giyeyim diye düşünsem akşamına yağmur dolu fırtına...

Game of Thrones'a sinir oldum. Adamlar tüm sezon kıvrandırıp son bölüm bir sürü olayla dumur edip 1 sene bekletmeyi adet edindiler. (atarlandı)

Of kimi kandırıyorum? Mühendislikmiş havaymış civaymış...

İyi ki demiş miydim?

Özledim?

Bu kadar.

Haftasonu söz pozitif enerji çağıracağım. OMMM

Yorumlar

  1. Görsel beni anlatmış :)
    Game of thrones girişini görür görmez gözlerimi öyle bir kaçırdım ki başıma anlık bir ağrı girdi hahaha çok korkuyorum spoiler yemekten, 1 günüm kaldı cumartesi bitiyor bu çile.

    Ben de aynı senin gibiyim. Oysa ki 2 hafta önce artık pozitif olacağıma söz vermiştim, 2 haftadır da çok iyiydim ne oldu bilmiyorum. (Aslında biliyor)
    Şu havalar düzelse de biz de iyi olmak için sebeplensek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok spoiler vermem :) Ben de dün izleyebildim. İzle de kritik yapalım :)

      Bu hissiyatların sebebini de anlamadım inan, havadan diye kendimi kandırıyorum. Bir garip hallerdeyim. Hava düzelirse bir gün termoslarımızı alır Seymen'lere yayılırız hı?

      Sil
    2. Seymenleri hiç görmeyen biri olarak seve seve kabul ederim bu fikri. Hem de teklifin güzelliğine bakın en sevdiğim gezi tarzı sere serpe oh (^_^)

      Sil
  2. Mervecim bu iç sıkılmaları hepimizde oluyor. Zamanı gelince geçer. Karanlık olmadan aydınlık olmaz. Seni çok öpüyorum, sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Pırıl Teyzecim. Böyle sıkılmalardan sonra güzel bir şeyler olacağına da inanırım içten içten. Umarım hepimiz için aydınlık sabahlar olur. Ben de çok öpüyorum, selamlar ♥♥♥

      Sil
  3. Canın istemiyorken hiç bir şey yapmıycaksın , kendimden biliyorum zoraki resim çizdiğimde hep ' ben resim çizme işini bırakmalıyım 'diyorum kendime....Ve o perşembeyi cuma sanmalar... Bende kesinlikle tedavi edilmesi gereken bir hastalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet yaptıklarımdan soğumamam adına beklemeliyim. Yalnız bu sabah da iş var diye uyanıp cumartesi olduğunu anlayınca da pek sevindim hehehe

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook