"One Ring To Rule Them All, One Ring To Find Them"

Benim blogum benim çöplüğüm. Ama ben bir kere dahi Aragorn'umdan, çilekeş Frodo yoldaştan, ortalık karışınca bir işim var diye bir anda ortadan kaybolan Gandalf'tan nasıl bahsetmemişim?

"Bana fanatikliğin resmini yapabilir misin Abidin?"
Abidin Mustafa'nın portesini çizsin bence. Yakın çevremiz bilir Mustafa'nın LOTR ve Hobbit için yapmayacağı şey yok denecek kadar azdır. Türlü  türlü risk! alır, vizyona girdiği gün fimleri izler. Şikayetçi miyim? Hayır çünkü benim de geri kalır yanım yok. "Geek family" statüsündeyiz. Büyüklerin yüreğine inmeyeceğini bilsek düğünde ışın kılıçları ile girerdik salona (içimde kaldı sevgili takipçi, aklındayken bir şeyi yapacaksın yoksa pişman olursun) 

Efendim abartmayim ama vaktimiz varsa haftada bir Hobbit'i açarız ya da Return Of The King'teki savaş sahnesini izleriz. Yeterli dozda orta dünya kafası alıp mutlu oluruz. 

Neyse nasıl kafayı bozduğumuz değil konumuz, ben bir siteyi yeni keşfettim. Ağzım kulaklarımda baktım siteye, Hayal Kahramanlarıma baka baka mutlu oldum. Sonra bir baktım ki sepetimde bir ürün, sonra hop 2 gün sonra masamdaydı :) Hem attığım mesajlara verdikleri çabuk cevaplar hem de söyledikleri gün ürünün elimde olması sebebi ile de daha çok sevdim siteyi. 




Hediye hazırlama  ve paketleme konusundaki sonsuz sabırı ve yaratıcılığı sebebi ile kendisine "noel anne" dediğim Cansu'mun katkıları ile de bu hediye paketini hazırladık. 

En alttaki fotoğraftaki kutuda geldi yüzük ve zincir. Biz ayakkabı kutularında bulunan hışırlı kağıttan koyduk kutu içerisine, paketleyeceğimiz kağıttan rulo yaparak yüzüğü yerleştirdik. "Ring-inscription" da Pinterest'ten buldum çıktısını aldım en üste koydum. Paketi en sevdiğim paket kağıdı ile yaptık, üzerine de yine Pinterest sağolsun anlamlı bir resim bulabildim. Son olarak da kırmızı kurdele ile paketi süsleyerek tamamladık.













Yorumlar

  1. aaah bir LOTR fanatigiyle daha karsilastigim icin pek sevindim! ^^
    Benim de ara ara tekrar ettiklerimdendir o muthis triloji. Arayi acmisim hatta, tez zamanda tazeleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe aklına soktum değil mi? Şöyle keyif aldığın bir içki yanına ıvır zıvır oh mis koltuğa gömülüp izle :)) oh mis

      Sil
    2. 2 kere oh mis diyerek nasıl yaşadım anı ama :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook