"Bi Dur Merve"




Beni çok iyi tanıyan, son 1 yılda yaşadığım her şeye şahit olan Tuğba dün akşam dertleşirken bana "Çok yorgunsun çok normal arkadaşım. Bi dur artık, yapılacaklar listelerini yırt at, tatiline odaklan sadece bir süre. Sürekli bir şeyler yapmak zorunda değilsin." dedi. Bir an düşündüm, o kadar haklı ki...

Ben geçen sene eylül-ekim ayından itibaren, kafamı hep meşgul etmeye çabaladım. Önce mecburi mesailerle başladım. Pazar günü gece 11'e kadar çalıştığımı biliyorum. Sonra iş hafifleyince neye sarayım neye sarayım hobilerime saldırdım. Ama hobi gibi değil bildiğin oyalanmam lazım diye uğraştım. Aralarından bir tek bloga yazmak iyi geldi. Paylaşınca mutlu oldum yalan yok. Ama bu günlerde yetmiyor hiç bir şey, hiç biri... Yine tam gaz dikiştir, el işidir, kağıttır makastır uğraşıyorum, eğlenmek için kendini zorlar mı insan? Zorluyorum.


Diyordum son bir kaç yazımda "ya enerjim yok havadan mıdır nedir? o mudur? bu mudur?". Herkes şikayet edince "aa genelmiş neyse geçer" diyordum. Geçmedi, çünkü benim enerjim hakikaten yokmuş.

Fiziksel bir yorgunluğum var, kafamın içi bir garip halde...

Nerede nasıl bilmiyorum ama toparlamam lazım; enerji depolamam lazım...

Önce aklımdaki tüm planları kaldırdım rafa, sonra tüm yapılacaklar listelelerini sildim.

Tatile odaklandım.

Zorlamasız.

Plansız.

Yazarım arada yine; bir film gelir aklıma, bir kitap biter falan ya da Pinterest'te bir şeyler bulurum sizlerle paylaşmak isterim...

Hep okurum ama yazdıklarınızı, hayatımdan çıkarmadığım tek eylemim okumak zaten, iyi ki var...

Dün yeni diktiğim kimonoyu paylaşınca Instagram'da bu gün bunu yazmak garip oldu farkındayım ama bazen dillendiremediklerinizi; düşüncelerine önem verdiğiniz biri sesli söyleyince kabullenmesi kolay oluyor.

Öyle işte.

Şimdilik bu kadar. Yarın ne olur, ne düşünürüm bilinmez.

En kötü ihtimal tatil yazılarımla dönüşüm muhteşem olur, yani bence olabilir :)

Mutlu musmutlu haftalar günler tatiller işler sizin olsun 

Yorumlar

  1. Ah ya, yapılacak işler çok olup, kafalar dolu olunca hayat mı dolu sanıyoruz neyse, işte o bende de var.
    Boş kalamamak... Hep bir şeylerle uğraşmak...
    Sonra da boş kalamıyorum diye üzülmek, yoruldum diye sızlanmak, canım sıkılsın istiyorum diye söylenmek...
    Ben anlamadım arkadaşım bu telaşı, sana iyi tatiller, hep mutluluğa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla yüklenince benim bünye error verdi vallahi. Ben hep böyle devam ederim sanıyordum. Boş kalayım dedim biraz ters tepmez inşallah :) Aynen hep mutluluğa ♥

      Sil
  2. Bak bunlar hep sinyal galiba, senin yazından sonra da bu güzel yazı çıktı karşıma: http://www.uplifers.com/kendinizi-surekli-daha-fazlasini-istemekten-alikoymaniza-yardimci-olabilecek-4-dusunme-ve-davranis-sekli/
    Bütün tavanlar bizim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi geldi gerçekten çok teşekkürler. Yalnız olmadığın hissi sıkıntıyı bazen hafifletiyormuş gerçekten :) Paylaşayım yazıyı, başkaları da faydalansın.

      Sil
    2. "gerçekten" olduğuna inanmışsındır heralde hahaha

      Sil
  3. Benimde tam olarak bu listeye ihtiyacım var bu aralar. Bi şeyler yapmam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinizi çok kaptırmadığınız sürece listeler iyidir :)

      Sil
  4. Eğlenmek için kendini zorlama hareketi bir tek bana özgü sanıyordum, nasıl şaşırdım bilemezsin.
    Boş durunca mutsuz olacağım sanki. Halbuki hayır. Boş boş tembellik etmek en bir sevdiğim. Ama nedense içimde durmayan ve sürekli üretmek isteyen bir kadın var.

    Fakat yorulduğumu anlarım bazen, bir kapatırım kendimi. Günlerce anime izlemekten başka bir iş yapmam. Hiç de acımam o günlere.

    Tatilin çok mutlu geçsin, bolca dinlen <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorulduğumun sinyalini çokça verdi vücudum ve ruhum ama ben anlamak istemedim. Üzerine gittim. Geçer sandım, hata yapmışım. Ama hatalar da bizim için değil mi? :) 3 hafta var tatile ama olsun evde yayılmaca yapcam ben de dizi-film-kitap tembelliğinde geçiricem akşamlarımı. Çok teşekkürler Derya'cım, inşallah hepimize tatillerimiz iyi gelir ♥♥

      Sil
  5. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Mervecim Ramazan Bayramın mübarek olsun.
    Şeker tadında nice bayramlar diliyorum. Seni çok öpüyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırıl Teyzecim erken davrandınız utandırdınız beni :) Nice sağlıklı mutlu huzurlu bayramlarımız olsun. Ben de çok öpüyorum selamlar&sevgiler.

      Sil
  7. Merhabalar blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım :) Çok güzel bir etkinlik oldu gerçekten bu sayede bir çok blogu keşfetmiş oluyoruz :) Çok güzel bir blogunuz var . bana da beklerim :))))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Evet kesinlikle güzel bir etkinlik oldu, hoşgeldiniz :) geliyorum ben de blogunuza hemen :)

    YanıtlaSil
  9. bazen hepimiz doluyoruz ve zaman iyi geliyor. muhteşem dönüşlere diyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda dönmeyi umuyorum :) Zaman ve tatil biraz ilaç oldu bana sanırım... Benden de sevgiler <3

      Sil
  10. Merhaba Merve,

    Seni The Liebster Award için aday gösterdim. Sen de benim gibi aday gösterildiğini öğrenince "Liebster Award da ne, nasıl katılırım" diye düşündüysen hemen bloguma bekliyorum!

    http://www.ebrushk.com

    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen inceliyorum Ebru ve ilk fırsatım olduğu zaman da yazacağım :) Çok teşekkürler !

      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook