Kağıttan Yelpaze

"O kadar sene Adana'da sonrasında Kıbrıs'ta nasıl yaşamışım" dedirtecek bir tahammülsüzlük var sıcağa karşı bu aralar bende. Ufacık bir sıcaklama olduğu anda gerdanım kaşınıyor kabarıyor.

Böyle anlarda şöyle bir yelpazem olsa da püfür püfür esse yüzüme diyor insan. Bende yelpaze çook; hop çantadan çıkarıyorum Bülent Ersoy'dan hallice bir edayla sallıyorum. 

Ebay sağolsun bir ara iyi sarmıştım. Yaz geldi benim yine aklıma geldiler, internetten bakıp duruyorum renk renk çeşit çeşit. "Bunu alsam şimdi ohoo yaz sonu gelir" diye bir çekinme oldu Ebay'e karşı, malumunuz düğmelerim

Neyse lafı uzatmayayım, bende artık alışkanlık oldu, bir şeye bakıyorsam internetten, DIY diye de aratmadan kapatmıyorum olayı. Ah baktım ne de kolay, beğendiğiniz bir desende kağıt ile 5 dakikada hazır. Kağıdın biraz kalın olmasına dikkat edin. Benim bu kağıtlarım beni biraz zorladı, çok ince olunca germesi falan riskli oluyor. Kusurlarını görmezden gelin lütfen :)








2 tane A4 boyutunda kağıdı boyuna ikiye katlayın ve kesin. Elinizde 4 yarım olacak, bunlardan 3 tanesini akordiyon tarzında katlayın, birbirine yapıştırın.





Katlanmış kağıtların ucundan yuvarlak olacak biçimde kesin. Alt kısmını bantlayın. 



Bambu çubukları isterseniz düz bırakın isterseniz washi tape ile süsleyin. 






İki kenarındaki iki kağıdın arasına bambu çubukları yapıştırın; kağıtların açılış yönü ve çubukların uzun kısmı aşağıda kalacak.

Kullanırken veya çantanızdayken çubuklar birarada dursun diye minik bir kurdele ile tutturun. 

Ve yelpazeniz hazır 







Artık sizin de "ablan kurban olsun" diye konuşmaya girebilecek havanız olacak :)

Şaka bir yana yapımı basit ama çok işlevsel bir şey kendisi, ayrıca çok güzel bir hediye olur, kınalarda düğünlerde dağıtılabilir hatta.

Mutlu haftalar 



Yorumlar

  1. Çocukken çok yapardık:) ne güzel olmuş buda, insan üretmek istesin yeterki neler neler çıkıyor ortaya değilmi, sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet insan üretmek istedikçe önüne güzellikler çıkıyor. Benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş..Ellerine sağlık..Bu sıcaklarda her eve lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz'cim çok teşekkürler evet çok işlevseller :)

      Sil
  3. Küçükken yaptıklarımızdan,ama bunlar çok daha güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller ellerinize sağlık :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hoşgeldiniz, hemen geliyorum ben de iade-i ziyarete :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, bu aralar sıcaklar fena :(
    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm olabildiyse ne mutlu bana. Sevgiler :)

      Sil
  6. İnanılmaz şirin, basit ve çok güzel! Bir kaç postuna hemen göz gezdirdim. Bir ara daha detaylı bakmak istiyorum.
    Çok sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ersin, çok incesin teşekkür ediyorum ziyaretinden dolayı. Görüşmek üzere :)

      Sil
    2. Gerekirse duble teşekkür ederim :D

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook