Ekim

Meğer ne çok seviyormuş Ekim yaprak dökmeyi...





Nereden geleceğini bilmediğim için nereye bakacağımı da bilemedim ama güzel günlerin yaklaştığını hissettim birden, pozitif düşünceler ile doldurdum beynimi. 




2 şişe ile mutlu oldum.




Nice bayramlara bile diyebildim bu sene...









Çay bahane oldu bazen.




Dostlar ise şahane 




Ufacık şeylerle bile keyif almaya çalıştım...




Bir insan bir kitapla nasıl mutlu olur? Böyle :)




Yarın için plan yapmanın bazen manasız olduğunu;




tüm olumsuzluklara rağmen, elimizdekilere şükretmemiz gerektiğini;




ve insanın bazen gözünün önündekini göremediğini anladım.



Sedef'i özledim...



Kendimi telkin ettim.




 "Meğme Yinge" olarak en değişik oyunları ben buldum ve hasret giderdim.




Onları mutlu etmenin ruha iyi geldiğine şahit oldum.




Kitap okudum bol bol.




Çok üzülürken onun için çok sevindim  




"Değerini; kaybetmeden biliriz umarım" diye dua ettim.




Eğlenerek hediyeleştim, mutlu oldum  




Piece of cake'imi ihmal ettiğimi düşünüp bir sürü proje oluşturdum kafamda, yeni tarifler denemek için söz verdim kendime :)  




Keyifli ve huzurlu bir haftasonu olsun 

Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook