Mutfakta Minik Detaylar

İç karartmak değil amacım sevgili dostlar ama bayramın gelmesi pek umurumda değil bu sene. Ama bazı alışkanlıkları kaybetmemek gerekiyor, kendimi o kadar da salamıyorum. (Salmak istemiyorum, evde salmayayım diye benim gözümün içine bakan biri varken; o benim için endişelenmesin diye toparlıyorum.)

Misal : bayram temizliği 

Bayram öncesi temizliği niyetiyle kendimi evi düzenlemeye adadım. İlk olarak mutfak ile başladım. Mutfakta açık raf yazısından sonra iyi geldi :) Kendi evim değil diye sızlanmayı bıraktım bir kenara ve elimdekilerle neler yapabilirim ona odaklandım. Öncelikle mutfağa bakarken lütfen dolapların rengini ve fayansları görmezden gelin. Bu ikilinin yanında (belki tek olsa tahammül edilebilir ama) tezgahı da atın gitsin. Mutfakta bu kadar zaman geçirmeyi seven bir insanın talihsizliği olarak tanımlanabilir bu mutfak. Ama elimden geldiğince ruh katmaya çalışıyorum, ki bu aralar bu işin daha da üzerine düşüyorum. (güzel mutfaklı bir ev diliyoruz burada yazara)




Mutfak adamız aslında bir alt değiştirme masası :) Geçen sene almıştık. Tabiki de sevgili Ersin'nin yaptığı gibi "Ikea Hack"ler gibi olmasa da kullanım amacı 180 derece değiştiği için bir çeşit ikea hacklemesi diyebiliriz :)
En üstteki rafın ön kısmındaki tahta şeridi çıkardık, mikrodalganın kapağı açılmıyordu çünkü. Hatta kapak yine açılmadı mikro dalganın altına tahta kestirdik ve yükselttik.



Hepsini önceden blogta bahsetmiş olduğum mini DIY projeleri ile yeniledim ve en ferahından mini kilerime kavuştum. Pötikare kumaştan perde dikmeyi planlıyordum fakat o kadar düzenli görünüyor ki şu an saklamak istemiyorum perdelerle :)



Kavanozlarımdan burada ve burada bahsetmiştim





Öyle boş boş durmasınlar diye şişeleri süsledim.



Tezgah üzeri mini mini dokunuşlar:

Ahşap tepsiyi sosları ve yağları bir arada tutmak için kullanıyorum.


Bu güzel kupa bana Sedef ile abimin hediyesi ama sapı kırılmıştı. Atamadım tabiki de. İp ile sardım ve şekerlik olarak kullanıyorum.



Evet her yeri kavanozlar ile doldurabilirim sanırım.





Evin diğer odaları eksik hissetmesin diye bilgisayar başından kalkıyorum :)

Herkese bayram hazırlıklarında kolaylıklar diliyorum  


Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. <3 benim de yaa mutlu bayramlar :)

      Sil
  2. Sakın perdelerin arasına hapsetme .. Çok şeker olmuş her şey . Bide o kupanın kulbu öyle çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynı fikirdeyim, böyle düzenli tutabilirim umarım :) bütün kupalara yapasım var eşim durduruyor :D geçmiş bayramını kutlarım Serra'cım :)

      Sil
  3. Ya öncelikle çok özür dilerim, bu güzel postunu geç gördüğüm için. Harika detaylar yaratmışsın, hayran kaldım diyebilirim. :) Bazıları için gereksiz görünen bu detaylar bizim gibiler için, yeniden hayata tutunuş olabiliyor.
    Umarım bir gün kendi evin olur, ve mutfağını da içinden geçtiği kadar güzel yaptırırsın... Ki potansiyel var :)
    Bu inceliğin içinde ayrıca çok teşekkür ederim, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Ersin'cim ikea deyince akıla ilk gelen sensin artık :) Geç olsun güç olmasın. Sen potansiyel var diyorsan ben daha da mutlu olurum :)) Güzel dileklerin için de teşekkür ederim, hepimizin hayalleri gerçekleşir umarım en kısa sürede.
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook