S.

Seni hep güzel anacağıma kendime söz verdiğimi yazmıştım bir kaç ay önce. Ağlamadan, içten kahkahalarla anıyorum seni. En komik, en şapşal anlarımızı, esprilerimizi anlatıyorum insanlara. Yaşıyorum o anı, o anki hevesle gülüyorum, güldürüyorum. Tam o sırada burnumun direği sızlıyor ama engel olamıyorum. Böyle bir şeyin mümkün olduğunu bile bilmiyordum. Kaç deyim, kaç atasözü gerçek oldu sen yokken sayamadım Sedef.

Hayat çok acımasızca gereksizce devam ediyor. Tutamıyorsun ki... Yetişemiyorsun itiraz edemiyorsun. Bak ben yine huysuzum yine her şeye kulp asıyorum kafaya takıyorum olur olmazı. Hiç aklımdan çıkmadığı gibi sanki unutmuş gibi yaşıyorum. Bu kadar kontrolsüz devam ediyor olmasına saydırıyorum.

İsyan etmek istemiyorum inan. Biliyorum ki kızarsın yanımda olsan. Ama sabrım çok değil benim. En şuursuz isyanı ediyorum birden. Ortak olacağımız onlarca anımız olacaktı. Büyümeyecektik hiç seninle. İtalyanca konuşur gibi yapıp birden Rusçaya dönen aksanımız ile bizimkileri güldürecektik. "Çocuklarım hiç büyümeyeceksiniz" diyecekti annem bize. Çocuklarımız olacaktı belki de. Sana kızdıklarında "yinge" diyeceklerdi ama aslında sen TEYZE olacaktın. Ben her şeye itiraz eden ama canını verebilecek bir hala olacaktım. İtiraz ederken abimle seni çıldırtacaktım. Siz bana tahammül ettikçe size daha çok bağlacaktım. Sen ben abim Mustafa en saçma otelleri bulup en eğlenceli, en vukuatlı tatilleri yapacaktık daha. O kadar çok şey var ki kafamda yazdıkça büyüyor isyanım...

Bize ve seni görmeden benimseyen, seven insanlara bıraktığın izlerle yaşatıyoruz seni. Var oluyorsun bir kelime ile birden. Hiç gitmemiş gibi. Biraz sonra seni arayacak "ya hatırlıyor musun bebintom böyle böyle olmuştu" diye seni de güldürecekmişim gibi.

Seni çok ama çok özledim. Hayatın devamına yetişemeyişime küfür edecek kadar, isyan edecek kadar, sürekli seni konuşmak isteyecek kadar, gitmediğine inanacak kadar, biraz sonra telefonu elime alıp seni aramak isteyecek kadar...

Zamanın ne zaman "ilaç" olacağını merak ederken sana anlatacak güzel anılar biriktiyorum.  İyi bi yerdesin biliyorum. Seni seviyorum nur içinde yat Sedefim  



Yorumlar

  1. Böyle durumlarda ne söylenir ya da söylenenlerin tesiri ne olur bilemiyorum ama.
    Kardeşin sizin gibi ailesi olduğu için, sizde böyle güzel anıları canlandırabildiğiniz kardeşiniz olduğu için çok şanslısınız, ki oda yakınlarda bir yerlerde her şeyi görüyordur...
    En sevdiklerimizi başka bir perdeye almak bazen çok zor olabiliyor, inan çok üzüldüm ama sen çözümü bulmuşsun;
    Anıları biriktirmeye devam et...

    YanıtlaSil
  2. Ersin çok teşekkürler. Keşke onu daha iyi anlatabilmek için kelimeleri daha iyi kullanabilseydim. O bir insanın sahip olabileceği en pozitif, en candan dost ve kardeş. Abimle tanışmaları evlenmeleri hep bize güzel izler bırakması içinmiş. Anılarımı özel kılmaya çalışıyorum onun için. Çok sağol...

    YanıtlaSil
  3. çok üzüldüm sevgili Merve. ne söyleyeyim bilmiyorum. bu dünyadan ayrılırken sevenlerinin ve özleyenlerinin ve duacılarının çok olması da, unutulmaması da bir insan için, her kim olursa olsun çok çok önemli. Sedef de unutulmuyor ve özleniyor ve de hep seviliyor. nurlar içinde yatsın. sabırlar dilerim canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Özlem'cim. Bizlere söyleyecek pek söz kalmıyor, Allah mekanını cennet eylesin. Huzur bulsun her duamızda.

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook