Kasım.

"Merve ne yaptın kasım ayında?" diye sorsanız, cevabım net "çok çalıştım" olur. Bol mesaili günler geçirdim. Bir şey yetiştirme stresi benim modumu çok düşürür normalde ama bu sefer her şeye rağmen neşeliydim :) Not defterim plan ve fikirlerle doldu taştı. En kısa zamanda hepsini hayata geçirmeye niyetliyim, azimliyim ve de umutluyum :)

Evde yaptığım tek şey kitap okumak ve uyumak oldu.  





Yeni kulaklığım ile bütünleştim.


Biraz kahve biraz iş.


Çalıştım.

Çok çalıştım.


Hasret giderim mis.




Aylık oksijenimi aldım. 



Saygıyla andım.


Ne kadar şanslı olduğumu bir kaç kez anladım. İyi ki var benim dostlarım. İyi ki!


Ve ötesini bıraktım.


Sonra daha çok çalıştım.


Pazar sabah erken kalkmanın acısını çıkardım.


Bu ay biraz fazla oksijen aldım.


Çalıştım.


May the force be with him 



Yılın ilk karını, çocuklar gibi şen karşıladım.


Piksel piksel sevdim.


Yemeği biraz kaçırdım.


Pontim'den gelen piksellerime aşık oldum.


8 yaşına geri döndüm.


Hafiften hazırlıklara başladım.


Aralık ayı bize sağlık, şans ve mutluluk getirsin. 

Yılbaşı projeleri çok yakında geliyor :)








Yorumlar

  1. Çok eğlendim okurken:) Çalışmak dışında yaptıklarını çok özledim:) Özellikle uyku:) Projeleri merakla bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah değil mi ben de şimdi çocuk falan yokken tadını çıkarayım :) Nimet oluyor sonradan :/ Umarım en kısa zamanda yapıp paylaşabilirim.
      Mutlu haftalar

      Sil
    2. Aynen Mervecim:) Uykuuuu biraz uykuuu diye çığlık çığlığa bu şarkıyı söyleyesim var:) Keyif dolu bir hafta geçirmen dileğiyle :)

      Sil
  2. Dolu dolu bir post olmuş, çok keyifliydi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödevimi yapamadım ama elimde bunlar var postu oldu daha çok :) Çok teşekkürler Ersin.
      Mutlu haftalar!

      Sil
  3. Iyi haftalar ve guzel bir 2014 kapanis ayi olsuun! :)
    Bol fotolu cok guzeldi post ve Ankara'nin o sevdigim sararmis yaprakli hallerini gormek pek hosuma gitti ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ankara'nın en güzel hali :) Sana da iyi haftalar canım, bol aktiviteli projeli bir hafta olsun :)

      Sil
  4. Merve kasım gayet güzel geçmiş darısı diğer aylara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet umarım daha da renkli geçer hepimiz için :)
      Sevgiler

      Sil
  5. sana çalışmak çok yakışıyor :))
    Kasım ayının en güzel yanı evde bol bol kitap okuyup uyumak sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap+battaniye ikilisi ne keyifli ama bu havalarda değil mi? İnsan doyamıyor. Kendimi bildim bileli çalışıyorum ondan artık yakışıyor demek ki :)
      Sevgiler Serra'cım mutlu haftalar ♥♥

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook