DIY Hediye Not Kartı



Yılbaşının en sevdiğim yanı hediyeleşmek sanırım. Minicik bir şey bile olsa onu saatlerce paketlemekle uğraşabilirim. Hatta hediyeden önce paketini ve nasıl süsleyeceğimi düşünüyorum.

Hediye paketlerinden önce not kartlarını yaptım bu sene. Her sene yeni bir uğraş !


Pinterest tabiki de en büyük ilham kaynağım oldu. Yaparken çok eğlendim. Fark ettiysen çizim yeteneğim sıfır :) El emeği eh şirin şeyler çıktı ortaya. Umarım ben de birilerine ilham veririm.

İhtiyacınız olan malzemeler :

  • Karton 
  • Washi tape
  • Şekilli delgeç
  • Washi bantlar
  • Yapıştırıcı 
  • Renkli kalemler

Hepsinden biraz biraz ekleyince oluyor size mini mini kartlar :)



Yapımı sizin hayal gücünüze kalmış.



Kendimi durduramıyorum devamı gelecek sanırım :)




Hediyeniz ve keyfiniz bol olsun :)


Yorumlar

  1. Çok cici olmuşlar:) Eşlerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tubacım tam acemi işi oldular ama çok eğlendim, sevgimi kattım :) Mutlu ederim umarım hediye sahiplerini :)

      Sil
  2. Cok sevdimm! Birkac yil once ben de yapmistim simli kalemlerle falan kartlarimi, bu sene henuz kendimi toplayamadim ama planimda ev yapimi limoncello ve kurabiyeler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooh mis :) kurabiyeler benim de aklımda ne zamandır. Üşenmezsem bu hafta yapacağım :) Teşekkür ederim canım
      Mutlu haftalar :)

      Sil
  3. Çok tatlı olmuşlar, bende yapacağım! :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) Yapmalısın, yaparken sen, alırken sahipleri mutlu oluyor :)
    Keyifli haftalar !

    YanıtlaSil
  5. Merve çok güzel olmuşlar...elde yapılan ,içine sevgi katılan..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) çizimde iyi değilim ama aynen emek verdikten sevgi kattıktan sonra anlamlı oluyor her şey.
      Sevgiler

      Sil
  6. Çokk beğendim , kendi emeğinle yaptığın şeyin tadı hiç bir şeyde yok :) Blogun da çok keyifli :)
    kendi blogumada beklerim:)
    Sevgilerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim İlayda.
      Musmutlu bir haftasonu olsun :)

      Sil
  7. Çook minnoş olmuşlar, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gizem (sanırım Gizem'i kullanıyordun :) ) Hoşgeldin; beni çok mutlu ettin :)

      utanan not: Ben seni bookmark'tan takip ederken nasıl blogger'ı unutmuşum :/

      Musmutlu bir hafta ve yıl başlangıcı diliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook