Kupada Hediyeler

Hediyeni son dakikaya bıraktın diye seni dışlayacak değilim hayır hayır! :) Piece of cake sana fikirler vermek için iş başında. Aklına gelse of ne kadar basitmiş, keşşşşkeee ben de yapsaydım diyeceğin şeyleri sadece aklına getirmek görevim bu hafta.

Kupa da alınır mı çok klasik demeyin. Ben bayılıyorum, bana değişik değişik kupa alsalar ben çok sevinirim mesela (haha mesaj verildi) Ofiste dahi 5 tane kupam var :)

Tabi klasiğin dışına çıkarak en azından mini mini süprizlerle kupa hediyenizi daha cici hale getirebilirsiniz. Kahve, sıcak çikolata, çikolata, şeker ne dilerseniz doldurun içine :) Kozmetik ürünlerle dahi doldurulmuş versiyonları var. Ne dilerseniz o :)





Benim paket yaparkenki tercihim krapon kağıdı oldu. Yırtılmaması için dikkatlice paketleyin, Bohça gibi dört ucu bir araya getirin ve kurdele ile tepesini tutturun. 






Pinterest ilhamlarım için linkler :





Hediye verenleriniz çok olsun :)

Yorumlar

  1. paketleri ayrı fincanları ayrı sevdim!
    hediyelerin bol olsun:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kupalara ben de bayılarak aldım. Bayılmadan hediye nasıl alınır ki zaten ? :) Bol bol hediyeleşelim inşallah Sebuş.

      Sevgiler

      Sil
  2. Ben bu hediyelere bayılabilirdim sanırım, özellikle o çikolatalar nasıl mest ediyor? :)

    YanıtlaSil
  3. Ersin ah keşke seni "mr. creative" yazan bir kupa ile çikolataya boğabilseydim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  4. süper fikir, ben de bu sene ufak ufak bunlardan hazırlayabilirim :)

    bana da beklerim

    www.eceince.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hazırlaması da ayrı bir keyifli :)

      Sil
  5. Bende istiyoruuuuuuuummm.Çok geç gördüm blogunuzu:(.ama olsun bende arkadaşlarıma doğum günlerinde böyle hazırlıyacağım kesinlikle.teşekkür ederim.bende beklerim. www.mutfakhazinem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğum günü, ev hediyesi her güne uyarlanabilir. Rica ederim. Ben de sizi takipteyim. Teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook