Masa Takvimi

(Bu projede kahrımı çeken Cansu, Rabia ve Tuğba'ya teşekkürü bir borç bilirim, en kısa zamanda onları şımartarak gönüllerini alacağıma da söz veririm.)




Bitmedi takvim. Bitemedi... Maymun iştahım yüzünden elimdeki hiç bir  projeyi sonlandıramıyorum. Akşamları bana yetmiyor diye mızırdanıyorum. O yüzden her şeyi kenara bırakıp, takvimi bitirdim !

El yazım fazla Comic Sans olduğu için :) takvimleri çıktı alarak yaptım. El yazısı ile yaptıklarımı beğenmedim. Siz el yazısı ile de hazırlayabilirsiniz. Ama yok derseniz Excel işininizi görür. Tatilleri ve daha da kişiselliştirmek için sizin için önemli günleri de işaretleyerek oluşturabilirsiniz.

Malzemeler: 
  • Takvim (ay-ay) çıktıları 
  • İstediğiniz desende (orta kalınlıkta) karton(lar)
  • Büyük boy kıskaç
  • Kağıt yapıştırıcı
  • Washi tape
Ben şu aralar yuvarlak kesicim ile kafayı bozduğum için tüm kağıtları ve kartonları yuvarlak kestim. Kartonu fon kağıdı gibi kullanacağımız için daha büyük olarak kesmeniz gerekiyor. Her ayın çıktısını desenli kartonlarınıza ortalayıp yapıştırın.




Kıskaçları washi tape ile kaplayın.

Kıskacı açın ve sıraya dizdiğiniz kağıtlarınızı koyun ve kıstırın. Kıskacın kolları açık haldeyken, kıskaç demirlerini iki parmağınızla birbirine yaklaştırarak yerinden çıkarın. Yaptığınız büyüklüğe göre 2 adet kıskaç kullanmanız gerekebilir.




Vee tataaam takvimimiz hazır :)

Sayfaları zarar vermeden çıkarayım derseniz, kıskaç kollarını atmayın :)

İster kendinize isterseniz sevdikleriniz için el emeği ve de kullanışlı bir yılbaşı hediyesi olabilir.






Yaratıcı fikirlerinize vakit ayırabileceğiniz bir haftasonu olsun, en büyük sıkıntınız elinizdeki kağıt kesiği olsun :) !


Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook