Aralıklı.

Az üşengeçmişim gibi bir de havalar beni koltuğa ve battaniyeye yapıştırıyor. Kendime aktivite üretiyorum direniyorum bu miskinliğe ama evdeyken şu laptopu açıp 2 satır yazmak zor geldi. Şimdilik o yazıları erteledim, onun yerine yayınlamayı unuttuğum fotoğraflarla aralık özeti ile ekranları meşgul edeyim dedim :)

Bu ay hediye bahanesi ile kağıtlarla kafayı bozdum :)









Hediye açısından da bereketliydi. 






Hobbitliydi.






Düğünlüydü.



Düğünlü ve gezmeliydi




Kitapsız olamazdı.


Keşifliydi.



Mürebbiyeliydi.


Evet çocuklar 2014 de bittiğine göre dağılabilirsiniz :)

Lütfen enerjik bir hafta olsun ! :)

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yıl olmuş..2015 ayrı güzel olsun... hediyeler için hazırlanan süslerde çok anlamlı olmuş.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2015 hepimiz için keyifli olsun :) Teşekkür ederim, gözler güzel bakınca hep güzel görüyor el emeklerimi. Bu yorumlar nasıl mutlu ediyor beni anlatamam çok sağolun :)

      Sil
  2. Ben pazartesi sendromunu senin postlarınla atlatırım dedim ve geldim. :))
    En çokta mürebbiyeli halini sevdim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim çook teşekkürler :) Baya olay oldu ofiste mürebbiye halim, ben de çok eğlendim :)
      Keyifli haftalar.
      İşleriniz tez zamanda bitsin rahata kavuşun :)

      Sil
    2. Aslında bakılırsa hiiçte mürebbiye filan değil, elalemin kızı yapınca "fashion girl" bizim kız yapınca "mürebbiye" Yok artık!
      Kabul etmiyorum, mürebbiye filan. Birazcık fashion olmuşsun o kadar. :)

      Sil
    3. hahaha değil mi ya? fashion blogger olsam omaygaaat derlerdi :) bugüne bugün fashionastayım ben o kadar :)

      Sil
  3. Takipteyim sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ziyaretinize geleceğim :)

      Sil
  4. Merve senin ay özetlerin benim favorim:)) Hepsi harika bu fotoğrafların:) Kitaplar da not alındı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen ne mutlu bana canım :) Evet kitap tavsiyelerim artacak yakında, hep yazmayı erteliyorum :/ üşengeçlik başa bela

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook