Haftanın Favorileri #1

Hani ayda bir defa fotoğraflarla ve altlarına mini mini yazılarla kaçamak yapıyorum,günü kurtarıyorum ya; işte sizden bu kaçamağın bir de haftalık versiyonunu yapmak için izin istiyorum :) Her hafta bana ilham veren, gözüme pek güzel gelen, kulağımın pasını silen ve kalbime hitap edenleri Haftanın Favorilerinde konuk edeceğim. Umarım keyifli bir seri olur, sizler de en az benim kadar beğenirsiniz :)

Bu hafta aklımda kalanlar:


Fazla kupa diye bir şey yoktur değil mi?




Kupanın altına bardak altlığı olmadan olmaz.



Bu kolyeye ba yıl dım.


Bu şarkıya takıldım.



Bir kutu içerisine bir sürü minik minik şeyler alıp hediye oluşturmayı seven ben bu siteyi görünce heyecanlandım.


Defterin de fazlası olmaz değil mi?


H&M Home'daki bu tabaklar Türkiye'de de olsun diye dua ettim.



Ve bu projenin devam etmesine çok sevindim.

Goody'nin Migros ile birlikte gerçekleştirdiği Dostluk Maması projesi devam etmekte. 100 gr'lık (tek öğünlük) kedi mamaları tabiri caizse sakız parasına (1 tl hatta şimdilerde 60 kuruş) satılıyor. 



Sendromsuz bir pazartesi ve keyifli bir hafta olsun :)

Yorumlar

  1. Ya hepsi o kadar güzelki:) Ama H&M home niye Trabzonda yok yada niye online satışı yok, çıldıriciiiim:) Tabakları harika:) Bu güzel fikirler için çok teşekkürler tatlım, öperim çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da da var yazıyor ama gözlerimle görmeden inanmayacağım :) Varsa sen internetten beğen ben alıp göndereyim sana :) Gitmeye niyetlenirsem haber veririm canım. Kocaman öperim güzel bir haftaya başlayalım inşallah :)

      Sil
  2. Ben cok sevdim bu seriyi, iyi ki basladin!
    Ed Sheeran'in sarkisina bu ara ben de takik vaziyetteyim. Bir de, 'bi kutu mutluluk' gibi birsey keske olsa diye aklimdan geciriyordum, olmus megerse. Iyi oldu ogrendigim :)

    Iyi pazarlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok mutlu oldum :) Tereddüt ettim ama sonra paylaşmak istedim, devamı gelecek büyük bir keyifle :) Şarkı harika değil mi? 2.5 sene önce düğün zamanımızda bu şarkı olsaydı, başka hiç bir alternatifi düşünmezdim ilk dans için :) Siteyi kim önce denerse o diğerine söylesin. Çok meraklardayım.
      Mutlu keyifli bir hafta olsun Özgecancım :)

      Sil
  3. cok güzel secimler, özellikle kupalara ve hm takimina bayildim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Beğenmenize sevindim. İnşallah nice böyle paylaşımlar yaparım sizlere de fikir ve ilham olur :)

      Sil
  4. Ben bardak altlığına takıldım Mervecim.... tam benlik en doğalından :) çok güzel çok ....h&m nin online alışverişini bende bekleyenlerdenim..Özelikle de tel sepetlerini :)) Çok güzel bir post olmuş..Keyifle dolandım..Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz ablacım beğenmene çok sevindim :) Severek hazırladım bu seriyi devamı gelecek! H&M home hepimizin rüyasına girecek sanırım :)
      Sevgiler keyifli haftalar :)

      Sil
  5. Bardak altlığını sevdim, yapılabilir bir şey de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Aynı şeyi düşünmüştüm :)

      Sil
  6. Kolyeye ve kupaya bayıldımm :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade ama çok güzel ben de çok sevdim! Blogunu ziyaret edeceğim teşekkürler :)

      Sil
  7. The cat mugs are so cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook