Haftanın Favorileri #2

Bu hafta en büyük eğlencem kesinlikle Wreck This Journal'ımdı ♥ Yaptıklarımla ilgili bir post yaparım belki ilerleyen zamanlarda, ne kadar eğlendiğimi sizinle de paylaşmak istiyorum.



Kedili kupalı çaylı kahveli bir şeyler beğenmeden bitirmedim haftayı :)



Dinlerin insanlarca yanlış yorumlanmasını ve çıkarlar için kullanılmasını çok güzel işleyen ve enerjisi çok güzel PK 'i izledim, çok beğendim. 



Bu tığ işi bereye bayıldım, umarım yapacağım ! 



Profesor Trelawney'in Harry Potter'a çay falı baktığındaki görüntü bu kupada kullanılmış. Bayıldım!


Bu soğuk günlerde sütlü elmalı çay içerken battaniye altında kitap okumayı hayal ettim. 



Eğlenceli kıpır kıpır bir şarkı ile hafta boyunca modumu yükseltmeye çalıştım.



Ve umarım bu hafta daha az çalışıp kendime, aileme ve bloguma vakit ayırabilirim! 

Değerli vaktinizi sevdiğiniz şeylere ayıracağınız bir hafta olsun!

Yorumlar

  1. Filmi derhal izliyorum!
    Ve sarkii - bu aralar favorim benim de :)
    Super bir hafta olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu blog ve sizlerin enerjiniz bazı haftalara güzel başlama sebebim. İyi ki varsınız :)
      Film Hint yapımı olduğu için kıpır kıpır hem de anlamlı tavsiye ediyorum şiddetle !
      Şarkılarda da senkron gidiyoruz süper
      Ve evet süper ötesi bir hafta olsun :)

      Sil
  2. Merve senin bu postlara bayılıyorum ben..çok eğlenceli oluyor...şimdiden merak ediyorum..bir daha ki post da ne yayınlayacak merve diye..sevgiler canımcım. mutlu kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz ablacım çok teşekkürler, böyle güzel tepkiler almak sizden çok güzel. Böyle sevgiyle yaptığın şeyler sevilince daha da mutlu oluyor insan :)
      Sevgiler mutlu keyifli haftalar

      Sil
  3. PK merak ettiğim bir filmdi artık hemen izlenmeli listesinde :)
    Hemen izlemeliyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim ben, izleyince beğenip beğenmediğini de çıtlat bana olur mu ? :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook