Sonra Kendime Bir Kahve Yaptım.



Tam motivasyonu çözdüm oh tamam derken, hastalıklardan kurtaramadım zavallı bünyemi. Mesailerde kaldı beynim. 2 sayfa kitap okuyunca sevindim, arkadaşlarımı görünce sevinçten ağladım. Hal böyle olunca Piece of Cake'ime bir şeyler yazmak dahi güç oldu.

Açıkçası böyle uzak kaldığım her dönem için açıklama yapınca sıkıcı mı oluyorum diye düşünüyorum. Oysa ki yarım sayfadan uzun dertleşmiştim sizinle ama sonra sildim. Silince pişman oldum, sıkıcı olsun Merve boşver! Sen şu ara renksizsen yazdıklarında öyle olsun. Hep toz pembe şeyler mi paylaşacağız. Biliyorum hiçbirimizin hayatı öyle değil. Ama paylaşıma gelince süsleyip püslüyoruz. Kimisi de öyle motive oluyor, ne güzel! Ama ben yapamıyorum (Yapanlara laf etmiyorum aman! Alıngan bir milletiz vesselam) Bütün gün oflayıp puflarken, akşam gelip merhaba canlarım diye yazı yazamıyorum. Bir önceki motivasyon postu için Monica “sahici post" demiş. Nasıl sevindim; nasıl gurur duydum. Bir kişiye dahi samimi geliyorsa yazdıklarım, yazmak için çok sebebim var demektir.

Bu süre zarfında şunu fark ettim, mesai yaptıkça sosyal zekam ve yaratıcılığım azalıyor. Önceden not alıp yaparım dediğim şeylere uzaylı görmüş gibi bakıyorum. Arkadaşlarımla sohbet ederken bazen tıkanıyorum; Birden “of bu iş bıdı bıdı bıdı” diye konuyu işe getiriyorum.

Sonra birer sade Türk kahvesi sanki çözüyor her şeyi.




Denemek istediğim tariflere Mustafa ve göbeği karşı çıkıyor; benim basenler sessiz kalıyor başta ama tiz bir sesle yapmasan iyi olur diyor onlar da. Evet onlardan ayrı bir birey gibi bahsedebiliriz.

Ev için yapılacaklar ve değişiklikler listesi hazırlamıştım. Onu arada okuyorum; okurken aklıma annemin, teyzelerimin ve kayınvalidemin evini getiriyorum. Böyle pırıl pırıl, bal dök yala cinsinden.

Sonra kendime bir kahve yapıp, listeyi kapatıyorum :)



Peki ne mi yapıyorum?

Akışına bırakıyorum.

Bir şeyleri planlamıyorum, tasalanmıyorum, üzerine saatlerce düşünmüyorum.

Her duraklama döneminin sonu gerileme olacak değil ya :) Biraz yenilik için durgunluk iyidir diyorum.

Peki sizin de çözümleyemediğiniz şeyler var mı?

Bir kahve yapın kendinize. Çözmez sorunlarınızı ama belki iyi gelir! :)



Yorumlar

  1. Bazen akışına bırakmak kesinlikle en iyisi ama sen kesinlikle sıkıcı değilsin , özellikle bu yazını o kadar çok sevdim ki ... Bende canım sıkkınken , içimden gelmediğinde yazmıyorum. Günlerce hatta haftalarca uzak kalıyorum ve dediğin nasıl doğru o dönemlerde bir bakıyorum o yaratıcılık kısa süreli bitkisel hayata geçmiş. Ürettikçe ürettiğimiz için hiç durmamak lazım sanırım ama arada mola iyi oluyor sanki. Ha bide bende evi çooook temiz olan herkesi kıskanıyorum sonra eve geliyorum ' hadi serra bu kadr çok eşya ile gene iyisin diyorum ve bir kahve yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürettikçe ürettiğimiz çok doğru bir tespit. Ondan korktum sanırım bu yetimi kaybediyorum gibi geldi. Dün bir arkadaşım "yetenek kaybedilmez Merve azıcık nefes alıyorsun sadece" dedi. Öyle sanırım :) Zorlamamak lazım, zaten taaa en içten gelerek yapınca güzel her şey :) O kahveyi bir gün beraber yapacağız inanıyorum ❤❤

      Sil
  2. Sanırım depresyondayız:))) Açıkcası bende kötü şeyler paylaşmaktan uzak duruyorum, daha doğrusu benim sayfalarım kişisel içerikli değil ondan belkide. Ama özellikle ig de günde 10 fotoğraf paylaşan arkadaşları anlamıyorum. Anlamadığım şey şu; arkadaş bunlara internet nasıl dayanıyor:)
    Birde dakika başı kahvemizi de yaptık içtik, yedik... Peki peki anladık diyesim geliyor:)
    Yaratıcılığı olan insanları seviyorum! Fotoğrafıyla, yazısıyla, projesiyle vs. Yabancı bloglara veya sayfalara bakarken kendimden geçiyorum, neler yapıyorlar neler. Evet onlarda kahve paylaşıyor ama yatak odasında kırlentlerin önünde değil:)
    Poffff ne yazdım:))
    Öperim kocaman seni fıstık arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Tubacım yok depresyon denmez bu duruma. Akışına bıraktım, aksine dert ettiklerimi umursamama dönemi. Telaş etmeme, oluruna bırakma diyelim :)
      İnternet o insanlara nasıl dayanıyor anlamış değilim ben de hahaha :) Bazıları öyle deşarj oluyor diyorum çok takılmamaya çalışıyorum :) Ama benim önce ruhumu renklendirmem lazım ki yazılarım renklensin :) Yabancı bloglar hakkında haklısın, inanılmaz yaratıcılar ve paylaşımları gösteriş kaygısı olmadan yapıldığı için daha sahici geliyor belki de bize. Umarım bizlerde de böyle paylaşım yapan insanların kıymeti bilinir :)
      Ben de öpüyorum kocaman canım benim.

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook