Meksika Fasulyesi Salatası




Yapımı basit, aromatik, rengarenk bir salata tarifi keşfettim. Biraz tarifi değiştirdim (evvet en keyifli kısmı burası), Tek başına dahi gayet doyurucu bir salata oluyor.  Benim gibi Ramazanda her gün değişik bir şey yapmalıyım kafasındaysanız; güzel bir çeşit olabilir.

Malzemeler: 
  • 250 gr Meksika Fasulyesi (1 adet konserve)
  • 150 gr Mısır (1 küçük konserve)
  • 2 adet köy biberi
  • 1 büyük domates
  • 1 orta boy soğan
Sosu İçin:
  • 4 yemek kaşığı Zeytinyağı
  • Yarım limonun suyu
  • 1 yemek kaşığı elma sirkesi
  • Yarım çay kaşığı kimyon
  • Yarım çay kaşığı sarımsak tozu
Domatesi, biberi ve soğanı minik minik doğrayın. Fasulye ve mısırı süzüp yıkayın. Tüm sebzeleri karıştırın. Bu aşamada dilerseniz maydonoz ya da dereotu katabilirsiniz. Sos malzemelerini bir kasede karıştırın ve sofraya servis edeceğiniz zamana yakın sebzelerle karıştırın. 

Taco ya da baharatlı cips ile servis edilebilir. 



Afiyet olsun :)

Yorumlar

  1. Renk patlaması olmuş, çok leziz görünyor ;)) Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim görüntüsünü :) tadını da tabi :) teşekkür ederim Patrizia

      Sil
  2. İştah'sız dönemlerim benim. :) Bunu yerim ama yaa. :))
    Harika görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalardandır bir gariplik var üzerimizde Ersincim, ah misafirimiz olsan da sana çeşit çeşit yemekler yapsam :)

      Sil
  3. bu fasulyeyi normalde çok sevmem ben ama güzel görünüyor elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nötrdüm açıkçası bu salata ile sevdim bu fasulyeyi, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Merve geçende ilk defa bir arkadaşımda yedim...Tarifi de buldum..ilk fırsat da deneyeceğim..Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vesile olacaksam yapımına ne mutlu bana Güliz Ablacım :) Öpüyorum çok :)

      Sil
  5. Delicious salad!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  6. Nefis gözüküyor denemeliyim ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok lezzetli ve doyurucu oluyor umarım beğenirsiniz :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook